تکنولوژی

پر بازدید ترین روز الکامپ: جمعه

ستاد خبری الکامپ – علاقه مندانIT بازديد از نمايشگاه اكامپ را به استراحت روز تعطيل خود ترجيح دادند. روز چهارم برگزارى اين نمايشگاه با چنان استقبال چشمگيرى مواجه شد كه حال و هواى سالن ها را به كلى عوض كرد.

به گزارش ستاد خبرى نمايشگاه ، چهارمين روز از برپايى الكامپ با استقبال چشمگير علاقه مندان به فناورى اطلاعات و ارتباطات مواجه شد. بر اساس اين گزارش بسيارى از علاقه مندان الكامپ روز تعطيل جمعه را براى ديدار از نمايشگاه انتخاب كرده بودند، به همين دليل در اين روز مركز نمايشگاه هاى بين‌المللى تهران و سالن هاى محل برپايى الكامپ با سيل بازديد كنندگان مواجه شد، تا جايى كه مردم مجبور بودند به آهستگى حركت بكنند و در مقابل هر غرفه، تعداد بسيارى از بازديد كننگان ايستاده بودند.

شايد طى بيش از يك دهه اخير نمايشگاه بين‌المللى كامپيوتر تا كنون چنين جمعيتى را به خود نديده بود.اما آنچه بيش از همه موارد توجه را به خود جلب كرده بود خانوادگى نشدن تيم هاى بازديد كنندگان ويا به عبارت ديگر بازديد به قصد تفريح بود.

به گفته تعدادى از مشاركت كنندگان در چهارمين روز نمايشگاه ركورد بازديد كنندگان نمايشگاه هاى كامپيوترى كه تاكنون در ايران بر گزار شده است ،شكسته شده است. نكته قابل توجه ديگرى كه بيش از همه به چشم مى خورد حضور بازديد كنندگان متخصص ، كارشناس و صاحبنظران و همچنين علاقمندان در گروه هاى سنى مختلف حوزه IT بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا