تکنولوژی

مدیر اجرایی الکامپ: بازدیدها امسال هدفمند است

ایسنا – مدير اجرايى نمايشگاه الكامپ، گفت: احساس مى‌كنم در اين نمايشگاه توانسته‌ايم ارتباط خوبى را با مخاطبان و بازديدكنندگان برقرار كنيم.

”الهه عصاري” در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس فناورى اطلاعات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، دربار‌ه‌ى نمايشگاه الكامپ دهم، گفت: نمايشگاه الكامپ در 11 سالن و با 422 مشاركت كننده‌ى خارجى و داخلى در نمايشگاه بين‌المللى تهران از تاريخ 26 آبان ماه و به مدت 5 روز كار خود را آغاز كرده است.

وى، افزود: از ميان غرفه‌داران، 20 سازمان دولتى، ‌12 وزارتخانه، 12 استاندارى و حدود 370 شركت خصوصى داخلى و خارجى حضور دارند و نمايندگان خارجى از كشورهاى مالزى، دبى، تركيه، هندوستان،‌ ايرلند، فرانسه، ‌تايوان و سنگاپور هستند.

عصارى، درباره‌ى مراسم افتتاحيه‌ى نمايشگاه گفت: در اين مراسم رئيس جمهور به همراه سه تن از وزراى خود «شريعتمدارى، معتمدى و خرازى» حضور داشته و علاوه بر اين‌ها سفرا و معاونان وزرا از وزارتخانه‌هاى مختلف نيز در اين مراسم حضور داشتند.

وى، با بيان اينكه استقبال زيادى از نمايشگاه در روز اول برپايى آن به عمل آمد، گفت: بيشتر بازديدكنندگان، مراجعه‌كنندگان تخصصى بودند كه از طريق اينترنت اقدام به ثبت‌نام كرده‌ بودند. چون ابتكار اين نمايشگاه ثبت‌نام اينترنتى از بازديدكنندگان بود كه تا روز قبل از افتتاحيه ادامه داشت و كسانى كه ثبت‌نام اينترنتى انجام دادند هزينه‌يى را براى بازديد پرداخت نمى‌كنند.
عصارى، يكى ديگر از ابعاد موفقيت نمايشگاه را اطلا‌ع‌رسانى از طريق وب‌سايت عنوان كرد و اظهار داشت: به اعتقاد من بازديدكنندگان هدفمند و با اهداف مشخصى از نمايشگاه بازديد مى‌كنند.

وى در پايان گفت: به دليل عدم امكان دريافت پول از طريق اينترنت و فرهم نبودن امكانات زيرساختى مناسب و عدم وجود بستر امنيتى و قانونى مناسب امكان دريافت وجه از طريق اينترنت براى غرفه‌داران و مشاركت كنندگان وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا