تکنولوژی

طرح آزمايشى آموزش الكترونيكى تا يك‌ماه آينده اجرا مى‌شود

دنياى اقتصاد – مركز آموزش مخابرات ايران به منظور گسترش آموزش الكترونيكى در كشور و ارتقاى سيستم‌هاى ارتباطى مورد نياز در اين زمينه طرح آزمايشى e-learning را در اين مركز اجرا مى‌كند.

على‌اصغر انصارى مدير روابط عمومى و آموزش شركت ارتباط ديتا در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بيان اين مطلب، گفت: مركز آموزش مخابرات ايران به منظور سنجش شركت‌هاى توانمند در زمينه آموزش الكترونيكى فراخوانى اعلام كرده تا شركت‌ها دو درس را به صورت آزمايشى و رايگان با استفاده از نرم‌افزارهاى خود در مركز آموزش دهند.

وى در ادامه گفت: بعد از گذشت 6 ماه از اجراى آزمايشى طرح و ارزيابى شركت‌ها مناقصه اصلى به اجرا گذاشته مى‌شود و براساس بررسى انجام شده شركت‌هاى توانمند براى شركت در مناقصه اصلى دعوت مى‌شوند.

انصارى افزود: فراخوان شناسايى شركت‌هاى توانمند در زمينه e-learning تا 20 مهرماه جارى مهلت داشت كه به دليل تقاضاى زياد شركت‌ها بعد از مهلت تعيين شده اين مركز تا ششم آبان‌ماه مهلت فراخوان را تمديد كرده است.

وى با اشاره به تمايل مركز آموزش مخابرات ايران به همكارى با يك شركت در زمينه آموزش الكترونيكى، گفت: آموزش الكترونيكى بر سه پايه درس‌سازى، مديريت آموزش، شبه و سخت‌افزار مورد نياز استوار است و در صورتى كه شركتى در هر سه اين مسائل از توان بالايى برخوردار نباشد مجبور به تشكيل كنسرسيومى متشكل از چند شركت كه درهر يك از بخش‌هاى ذكر شده توانايى دارد هستيم.

وى با اشاره به فعاليت‌هاى برخى دانشگاه‌ها و موسسات در زمينه آموزش الكترونيكى گفت: به منظور استفاده همه مراكز ارائه‌كننده اين نوع آموزش در كشوراز سيستم‌هاى ارتباطى شركت مخابرات ايران، اداره كل توسعه مهندسى ديتا طى برپايى مناقصاتى قصد خريد سيستم‌هاى ارتباطى بر اساس نياز كشور را دارد كه در اين فراخوان نيز از شركت‌ها درخواست ارائه‌ راه‌حل‌هاى سخت‌افزارى و پياده سازى شده است.

وى همچنين گفت: مركز آموزش مخابرات ايران در حال تقويت سيستم‌هاى ارتباطى خود مطابق با استانداردهاى مورد نياز است تا بتواند اين سيستم را با حداقل هزينه و قيمت در اختيار شركت‌ها و موسسات و دانشگاه‌ها قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا