تکنولوژی

كاربرى IT در مديريت شهرى ضرورى است

نام نویسنده: احسان طيرانى راد

آى تى ايران – مشهد – مدير كل دفتر آمار و فناورى اطلاعات سازمان شهردارى هاى وزارت كشور گفت: كاربرى فناورى اطلاعات در مديريت شهرى و برنامه ريزى راهبردى براى توسعه IT در مجموعه شهردارى ها ضرورى است.

مهندس “رضا رحيمى” در حاشيه اله سيت 2004 گفت: اولين نمايشگاه فناورى اطلاعات، نرم افزار و شهر الكترونيك فرصتى را در اختيار مديران شهرى و كارشناسان اين حوزه و همچنين فعالان IT و شهر الكترونيك قرار مى دهد تا با نيازها و توانايى هاى يكديگر آشنا شوند.

وى با تاكيد بر كيفيت در رويكرد توسعه و كاربرى IT در ايران خواستار هم انديشى حوزه هاى مديريتى براى پيشرفت مبتنى بر فناورى اطلاعات در كشور شد.

مهندس رحيمى افزود: با وجود بيش از 950 شهردارى در كشور، تمركز در برنامه ها و فعاليت هاى مبتنى بر IT در اين سازمان هاى اجتماعى ضرورى است.

مدير كل IT سازمان شهردارى ها گفت: شهر مشهد با استعدادها و توانايى هاى بسيار در حوزه مديريت شهرى و فعاليت هاى انجام گرفته در راستاى بهره بردارى از IT در خدمت رسانى به شهروندان مى تواند به عنوان پايلوت در اين حوزه معرفى شود.

وى همچنين با تاكيد بر استفاده از ابزار فناورى هاى نوين در راستاى خدمت رسانى به مردم وشهروندان، سرمايه گذارى بر روى سيستم هاى يكپارچه مالى و شهرسازى در شهردارى ها را نقطه مثبت حركت مديريت شهرى در توسعه مبتنى بر IT برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا