تکنولوژی

موبايل هاى اعتبارى آبان به بازار مى آيد

دنیای اقتصاد – رييس هيات مديره شركت مادر تخصصى مخابرات گفت: قطعا تا پايان كار دولت فعلى نتيجه كار اپراتور دوم را مشاهده خواهم كرد.مسعود مقدس در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد ثبت شركت ايران‌سل اظهار داشت: اقدام بعدى آنها واريز معادل ريالى مبلغ 300 ميليون يورويى حق ليسانس به حساب خزانه ماست كه عمليات مربوط به آن در حال انجام است.

سيم‌كارت‌هاى اپراتور دوم در دولت فعلى به بازار مى‌آيد
او در مورد اقدامات انجام گرفته توسط اپراتور دوم گفت: اقدام عملياتى اين پروژه از مدت‌ها قبل توسط آنها آغاز شده بود به طورى كه در اين مدت كه از اقدامات اجرايى فارغ بودند مطالعات در مورد نحوهEnter conection ، با شبكه مخابرات و تنظيم مقرراتى كه بايد رعايت كنند، در سطح كشور انجام شده است.

او ادامه داد: د مورد ساير جزييات و اقدامات اجرايى آنها تا زمانى كه رسما جواز خود را نگيرند، نمى‌توان صحبت كرد و منتظريم تا مراحل تعهدات خود را به پايان برسانند. ما نيز در تلاشيم تا با كمك به آنها به تسريع فعاليت آنها كمك كنيم.او يادآور شد: طبق شرايط مناقصه، اپراتور دوم بايد در حدود 15 سال، 16 ميليون خط واگذار كند و در نتيجه براى اتمام پروژه با توجه به عرضه و تقاضا و ارائه سرويس‌هاى مناسب و راضى كننده به مشتركان بايد فرصت انجام پروژه را كوتاه‌تر كند.

او ادامه داد: برنامه زمانبندى شده به شكلى است كه 9 ماه پس از دريافت مجوز، بايد سرويس‌ها ارائه شوند كه در صورت تاخير بايد جريمه پرداخت كنند.رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران گفت: از اواخر مهر ماه سال جارى چهار اولويت ثبت‌نامى تلفن‌هاى همراه در سال گذشته، واگذار مى‌شود.

مقدس در گفت‌وگو با خبرگزارى فارس، افزود: طبق برنامه تا پايان امسال حدود يك ميليون و 700 هزار سيم كارت ثبت‌نامى سال گذشته، بايد واگذار شود. او در مورد واگذارى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى اظهار كرد: در ابتدا قرار بود اين سيم‌كارت‌ها از آذر ماه سال جارى واگذار شود، ولى اين واگذار‌ى‌ها از آبان ماه سال جارى آغاز خواهد شد.

مقدس تاكيد كرد: واگذارى اين سيم‌كارت‌ها در ابتدا با 50 هزار شماره آغاز و از بهمن‌ماه نيز در ساير استان‌ها كار واگذارى اين سيم‌كارت‌ها صورت مى‌گيرد. او تصريح كرد: تا پايان امسال يك ميليون سيم‌كارت اعتبارى در كشور واگذار مى‌شود و تا مرداد ماه سال آينده نيز اين رقم به 2 ميليون شماره مى‌رسد.

واگذارى سيم‌كارت‌هاى ثبت‌ نامى از نيمه دوم مهر ماه‌
مديركل روابط عمومى شركت مخابرات ايران، گفت: واگذارى 4 اولويت اول سيم‌كارت‌هاى ثبت نام شده تلفن همراه، نيمه دوم مهر ماه آغاز و تا آخر مهر ماه انجام خواهد شد.

داود زارعيان اظهار داشت: با توجه به اين كه سيم‌كارت‌ها در سراسر كشور واگذار مى‌شود ارائه سيم‌كارت‌ها از نيمه دوم مهر ماه آغاز خواهد شد. او دامه داد: توزيع سيم‌كارت‌ها توسط پست انجام شده و هر مشترك با در دست داشتن شناسنامه و قبض ثبت‌نامى بايد به همان مكانى كه ثبت‌نام كرده مراجعه و سيم‌كارت‌ها را تحويل بگيرد.

او افزود: شرايط و زمان دقيق واگذارى‌ها دقيقا از سوى شركت مخابرات به اطلاع مخاطبان خواهد رسيد. اقدامات مقدماتى براى واگذارى‌ها انجام شده و در حال آماده سازى بسته‌هايى هستيم كه در اختيار مشتركان قرار خواهد گرفت.زارعيان، در پايان ياد آور شد: علاوه بر سيم‌كارت‌ها، دفترچه راهنمايى در اختيار مشتركان قرار داده مى‌شود كه كليه اطلاعات مورد نياز وى در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا