تکنولوژی

كاهش هزينه‌هاى يكپارچه‌سازى WebLogic

همكاران سيستم – نسخه‌ى جديدى ازسرور برنامه‌هاى كاربردى Weblogic شركت BEA كه قابليت جاسازى شدن و پيش يكپارچه شدن با نرم‌افزارهاى رده‌ى سوم را دارد، مى‌تواند نصب و راه اندازى را آسان كرده و كاربران را قادر سازد كه زيربناى IT را پيرامون معمارى سرويس‌گرا، بنا كنند.

نسخه‌ى ISV از پلت‌فرم WebLogic شركت BEA، مجموعه‌اى از پلت‌فرم‌هاى برنامه‌هاى كاربردى يكپارچه است كه شامل سرورWebLogic، پرتال، يكپارچه‌سازى، Workshop و ابزارهاى JRockit و ميان‌افزار است.

Bobby Napiltonia، معاون و مديرعامل كانال‌هاى جهانى و اتحاد با دول ديگر در شركت BEA Systems گفته است كه بسيارى لز كسب و كارها به دنبال كاهش هزينه‌هاى خود هستند. يك مجموعه‌ى يكپارچه‌ از پيش بسته‌بندى شده، زمان كمترى را براى نصب و راه اندازى صرف مى‌كند.

تاكنون دوازده تأمين كننده‌ى نرم‌افزار كه برخى از آن‌ها عبارتند از: Veritas، Hewlett-Packard و Documentum كه اعلام كرده‌اند براى پشتيبانى از پلت‌فرم جديد BEA، محصولاتى توليد خواهند كرد.

گفته شده است كه شركت BEA در حال كاهش هزينه‌ها و پيچيدگى‌هاى اجراى نرم‌افزار خود براى كسب و كارهاى كوچك‌تر بوده است. به اين دليل كه WebLogic به صورت يك مجموعه و توسط تأمين كنندگان رده‌ى سوم بسته‌بندى شده است كه قادر به ارايه‌ى معاملات بهترى از سوى BEA خواهد بود، بنابراين، هزينه‌هاى ليسانسينگ بايد كمتر باشند.

منبع : ComputerWeekly

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا