تکنولوژی

تازه ترين گزارش مخابرات درباره تلفن همراه

آی تی ایران – روابط عمومى شركت مخابرات ايران آخرين وضعيت شبكه تلفن همراه كشور را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومى شركت مخابرات ايران، «در حال حاضر ‌٧٥٨ شهر در سطح كشور تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد كه از اين تعداد ‌٧٢ شهر مربوط به استان اصفهان مى‌باشد.

هم‌چنين از كل جاده‌هاى كشور ‌٩ هزار و ‌٩٠٠ كيلومتر جاده زيرپوشش تلفن همراه قرار دارد.

از مجموع ‌٢ هزار و ‌٩٦١ آنتن BTS موجود در شبكه‌ى كشور، استان تهران با ‌٨٠٥ آنتن BTS بيشترين تعداد اين آنتن‌ها را به خود اختصاص داده است و از مجموع ‌٣ ميليون و ‌٤٦٩ هزار و ‌٨٥٦ مشترك در كل كشور، استان تهران با يك ميليون و ‌٤٤٣ هزار و ‌٣٠٠ مشترك، بيشترين مشترك تلفن همراه را در كشور داراست.

در حال حاضر ميانگين ضريب نفوذ تلفن همراه در كشور ‌١٩/٥ درصد است، كه بالاترين آن مربوط به استان تهران با ‌٧٨/١١ درصد مى‌باشد.

هم‌چنين در حال حاضر ارتباط بين‌الملل تلفن همراه با كشورهاى بحرين، تركيه، كويت، عربستان، امارات متحده‌ى عربى، عمان، ليختن‌ اشتاين، ايتاليا، سوئد، اتريش، هلند و سوريه برقرار است و مسافران به مقصد اين كشورها مى‌توانند از خدمات اين سرويس استفاده كنند.
در حال حاضر تعداد ‌٧٦٠ دفتر خدمات مشتركين در سطح كشور وجود دارد كه از اين ميان تهران با ‌١٥٠ دفتر ارتباطى و ‌٧٦ دفتر مشتركين تلفن همراه مشتركين تعداد دفاتر را به خود اختصاص داده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا