تکنولوژی

پاسخ شرکت ايمن رايانه پندار به يک مقاله

آی تی ایران – به دنبال انتشار مقاله ای با عنوان افزایش امنیت به میزان ۸۰ درصد مدیر بازرگانی شرکت ایمن رایانه پندار ایمیلی را برای آی تی ایران ارسال کرده اند که می خوانید:

با سلام و احترام،

اينجانب محمد رضا فيروزبخش مدير بازرگانى شركت ايمن رايانه پندار (نماينده رسمى و انحصارى كمپانى Panda Software) خواستار توضيح در رابطه با مقاله چاپ شده در سايت آتى ايران با نام افزايش امنيت به ميزان ۸۰٪ هستم. اين مقاله كه اكثر مطالب آن جنبه علمى نداشته و متاسفانه در سايتى كه خود را به عنوان پايگاه اطلاع رسانى تخصصى فناورى اطلاعات معرفى نموده به چاپ رسيده است كه مطالب آن حاوى يك سرى از اطلاعات ناقص و دروغين مى باشد كه هيچگونه منبع معتبرى ضميمه آن نيست.

لذا تقاضا دارم در رابطه با بند ۱۴ اين مقاله كه اشاره به آلوده بودن يا ويروسى بودن آنتى ويروس پاندا !!!شده توضيحات بيشتر را از نويسنده اين مطلب داشته باشيد و منبعى را كه اين مسئله را مطرح نموده است معرفى نمايند.

همانطور كه مستحضر هستيد اينگونه مطالب دروغين هم مى تواند پيشينه و آينده يك سازمان و يا شركت خصوصى رابه خطر انداخته و مشتركين آن را نسبت به سازمان و يا شركت بى اعتماد نمايد و هم صحت مقالات و اطلاعات منتشره در آن سايت مفهوم سابق را نخواهند داشت. انتظار تمامى خوانندگان از چنين سايتى دريافت مقالات و مطالبى است كه صحت علمى آن به اثبات رسيده باشد نه آنكه نظرات شخصى و همچنين توهمات فردى جايكزين گردند.

لذا در صورت عدم ارئه مدارك مستند و عدم اثبات مطالب مذكور توسط نويسنده مقاله( آقاى محمد حسن محرابى) ايشان تحت پيگرد قانونى قرار خواهند گرفت. ضمنا لازم به ذكر است كه اين شركت به عنوان نمايندگى رسمى و انحصارى كمپانى پاندا در ايران حافظ منافع آن كمپانى بين المللى مى باشد.

با آروزى توفيق
محمد رضا فيروزبخش
مدير بازرگانى
شركت ايمن رايانه پندار، نماينده رسمى و انحصارى كمپانى نرم افزارى پاندا در ايران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا