تکنولوژی

دبير جشنواره‌ى جوانان، وبلاگ‌ها و جامعه‌ى اطلاعاتى:در اين جشنواره، نشريات اينترنتى از نزديك با مخاطبان خود ارتباط برقرار مى‌كنند

ایسنا – طى 3 روز برگزارى اولين جشنواره‌ى جوانان، وبلاگ‌ها و جامعه‌ى اطلاعاتى نشريات اينترنتى از نزديك با مخاطبان خود ارتباط برقرار مى‌كنند.

”مهندس رضا پارسا” دبير جشنواره‌ى جوانان، وبلاگ‌ها و جامعه‌ى اطلاعاتى در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتاطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: استقبال از روز اول جشنواره با توجه به اين كه در يكى از روزهاى ميانى هفته برگزار مى‌شد خيلى خوب بود به طورى كه تا كنون نزديك به يك هزار نفر در مراسم افتتاحيه بازديد از نمايشگاه و كارگاه‌هاى آموزشى، حضور داشتند.

وى، ادامه داد: نمايشگاه نشريات اينترنتى با توجه به محدوديت فضا به 18 نشريه اختصاص داشت تا از نزديك با مخاطبان خود ارتباط برقرار كرده و قابليت‌هاى خود را عرضه كنند. همچنين نمايشگاه كوچك كاريكاتور شامل 11 اثر از چهار كاريكاتوريست معروف در حوزه‌ى وبلاگ و موضوع جشنواره در حاشيه‌ى نمايشگه در معرض نمايش قرار داده شده است.

وى، اضافه كرد: در روز اول اين جشنواره دو ميزگرد و دو پايگاه آموزشى برگزار شد كه به خاطر شروع با تاخير و طولانى شدن مراسم اختتاميه ساعت‌هاى برگزارى آن‌ها كمى تاخير پيدا كرد.
وى در خصوص حضور بلاگرها در اين جشنواره، ياد آور شد: همه‌ى نشريات اينترنتى همچنين حاضران در كارگاه يا به عنوان نويسنده و يا به عنوان پژوهشگر و محقق با حوزه‌ى وبلاگ ارتباط مى‌يابند، لذا نمى‌توان گفت كه دقيقا چند وبلاگر در جشنواره حاضر بودند، اما اكثر حاضران و بازديد كنندگان با اين حوزه آشنا بوده و با آن درگير هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا