تکنولوژی

ديشهاى ماهواره‌اى اینترنتی در بابل جمع‌آورى مى‌شوند

بابل نت – شركت مخابرات طى اخطارهاى جداگانه‌اى به دانشگاه علوم و فنون مازندران(بابل) و شركت البرز بابل كه پهناى باند اينترنتى خود را از طريق ديشهاى ماهواره‌اى تامين مى‌كردند نسبت به قطع خطوط تلفنى آن مركز اخطار داده بود. پس از طى زمان مقرر شركت مخابرات نسبت به قطع خطوط تلفن‌هاى ادارى دانشگاه علوم و فنون و خطوط E1 شركت البرز اقدام نمود.
پس از گذشت چند ساعت خطوط E1 شركت البرز برقرار شده ولى خطوط تلفن ادارى دانشگاه علوم و فنون همچنان قطع مى‌باشد. در حالى كه هيچ كدام از مراكز ياد شده تا زمان درج خبر نسبت به جمع‌آورى تجهيزات خود اقدام ننموده‌اند.

برقرارى مجدد خطوط شركت البرز قبل از جمع‌آورى تجهيزات ماهواره‌اى شايعه اعمال نفوذ البرز در شركت مخابرات را در نزد عموم به يقين تبديل نموده و احتمالا فشار مسئولان البرز از بالا به مخابرات باعث برقرارى مجدد خطوط آن شرت شده است.

اين در حالى است كه جندى قبل شركت مخابرات در اقدام مشابهى خطوط ارتباطى شركت آينده روشن يكى ديگر از سرويس دهندگان اينترنت در بابل را بعلت استفاده از ديش قطع نموده بود كه پس از جمع‌آورى كامل ديش و بازديد حضورى كارشناس شركت مخابرات از محل نسبت به برقرارى مجدد ارتباط اقدام نمودند.

در هر صورت ادامه قطع ارتباط خطوط تلفن ادارى دانشگاه علوم و فنون مازندران به عنوان يك مركز علمى و دانشگاهى و ارتباط مجدد خطوط شركت البرز با توجه به مورد مشابه (شركت آينده روشن) شركت مخابرات را در يك آزمون سخت قرار داده است كه تا زمان درج خبر اي شركت در اين آزمون و برقرارى عدالت مردود شده است.

سوالى كه در پايان مطرح ميشود آن است كه آيا تجهيزات ماهواره‌اى دانشگاه مازندران (بابلسر) هم جمع آورى مى‌شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا