تکنولوژی

اولين مجوزتلفن اينترنتى بعد از پلمپ به يک شرکت اينترنتى اعطا شد!

بخش خبر آى تى ايران – شرکت ديتاى مخابرات اولين مجوز تلفن اينترنتى (VOIP) را يک هفته پس از پلمپ و با دريافت 1 ميليون و 600 هزارتومان به شرکت پيشگام اعطا کرد.
مهندس الفت مديرعامل شرکت پيشگام با تاييد اين خبر افزود: ديروز به ما ا علام کردند که مجوز تلفن اينترنتى ما آماده است و پس از پرداخت مابه تفاوت پهناى باند نامتقارن نسبت به متقارن مجوز در اختيار ما قرار خواهد گرفت به اين ترتيب به ازاى هر 256 کيلوبيت پهناى باند از ما 800 هزارتومان ماهانه طلب کردند و پس از واريز 1 ميليون و ششتصد هزار تومان براى آبونمان دو ماه مجوز تلفن اينترنتى اورجينيشن ( داخل به خارج ) را به ما دادند.
به گفته الفت مجوز تلفن اينترنتى به دادگاه ارايه شد اما على رغم تماس مقامات ديتا و ارايه مجوز هنوز تصميمى در مورد فک پلمپ اين شرکت گرفته نشده است.
به گفته الفت اين شرکت اسفند سال 1380 تقاضاى مجوز تلفن اينترنتى کرده بود و در سال 1381 پرونده آماده بود اما اين مجوز درست يک هفته پس از پلمپ شرکت به دليل نداشتن مجوز تلفن اينترنتى صادر شده است.
گفته مى شود هم اکنون به جز شرکت پيشگام چند شرکت ديگر نيز نخستين مجوز هى تلفن اينترنتى را دريافت کرده اند.
گفتنى است پلمپ شرکت هاى اينترنتى از روز پنچ شنبه هفته گذشته شروع شده بود ديروز هم ادامه يافت و شرکت هاى سازين رسانه و قاصدک پلمپ شدند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا