تکنولوژی

وبلاگ دندانپزشکى به زبان ساده راه اندازى شد

بخش خبر آى تى ايران- يک دکتر دندانپزشک با راه اندازى يک وبلاگ کاملا علمى قصد دارد تا مسايل مربوطه به دندان را با زبان ساده براى خوانندگان خود بازگو کند.
دکتر حسين ياوريان درباره راه اندازى اين وبلاگ مى گويد:وبلاگ دندانپزشکى به زبان ساده يک وبلاگ کاملا علمى و تخصصى در زمينه آموزش دندانپزشکى به زبان ساده ميباشد تا از اين طريق در ارتقاع سطح دانش عمومى در زمينه دندانپزشکى به وظيفه خودم به عنوان يک دندانپزشک عمل کنم .
به گفته وى اطلاعات عمومى در زمينه هاى بهداشت دهان و دندان در ايران در سطح بسيار پائينى است و متاسفانه رسانه هاى جمعى از قبيل صدا و سيما و مطبوعات کمتر به اين امر مهم توجه داشته و اگر هم مطلبى مطرح ميشود در سطحى کم و کمتر قابل استفاده براى عموم ميباشد …. ب اين اساس از چند ماه قبل در فکر راه اندازى وبلاگى بودم تا در حد وسع خودم در جبران اين کمبود ها بکوشم و دو نمونه از مطالب آموزشى را چندين ماه بود که گذاشته بودم تا از سطح کار و شيوه ارائه مطالب دوستان آگاه شده و نظرات خود را بيان کنند . هم اکنون در اين وبلاگ نحوه واستفاده از نخ دندان و چگونگى انجام مراحل عصب کشى همراه با تصاوير قرار گرفته وبه زودى مطالب متنوع ترى به آن افزوده خواهد شد.
اين وبلاگ در آدرس http://www.dhydentist.persianblog.com/ قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا