تکنولوژی

ايران با حضور 6 شركت خصوصى و دولتى در غرفه‌ا‌ى 160 متر مربعى در نمايشگاه مخابراتى مصر

ايسنا – بزرگترين نمايشگاه مخابراتى 2004 آفريقا با حضور مقامات ارشد مخابراتى و صاحبان صنايع ارتباطى از سراسر جهان در مركز بين المللى نمايشگاه مصر گشايش خواهد يافت.
به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روابط عمومى وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات در اين تلكام، مديران و شخصيت‌هاى مهم مخابراتى دنيا در زمينه‌ى آخرين وضعيت مخابرات در جهان و همچنين ارائه‌ى انواع خدمات ارتباطى در آينده گردهم آمده و به گفت‌وگو خواهند پرداخت.
در نمايشگاه امسال جديدترين دستاوردهاى مخابراتى و ارتباطى از جمله موبايل، نسل‌هاى آتى شبكه‌هاى ماهواره‌يى، كامپيوتر، اينترنت، تلفن ثابت و باند‌هاى گسترده در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مى‌گيرد.
از ديگر برنامه‌هاى اين تلكام برگزارى سخنرانى‌هاى علمى، تخصصى است كه در آن سياست‌هاى نوين مخابراتى و همچنين نقش فناورى‌هاى ارتباطى براى دسترسى به خدماتى مانند تحصيلات از راه دور و ديگر امكانات مخابراتى مورد بحث و تبادل نظر رار مى‌گيرد.
به گزارش اين روابط عمومى، ايران نيز با برپايى غرفه‌ى اختصاصى در مساحتى بالغ بر 160 متر مربع حضور دارد كه در 3 شركت بخش خصوصى و 3 شركت دولتى به ارائه‌ى توانمندى‌هاى فنى – تخصصى، تجربى و نرم‌افزارى خود مى‌پردازند.
گفتنى است اين نمايشگاه از تاريخ 15 تا 19 ارديبهشت سال جارى برابر 4 تا 8 ماه مى ميلادى 2004 برگزار مى‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا