تکنولوژی

يک نامه: بازاريابى شبکه اى با ظاهر مذهبى

سلام بر پيروان حقيقت و راستى
مديريت محترم سايت FATEHAN.COM

من سايت شما را از طريق وبلاگ پيدا کردم. البته از قبل هم چيزهايى در مورد آن شنيده بودم. باز هم داستان تکرارى بازاريابى شبکه اى منتها با رنگ و لعاب اسلامي. نوش جانتان. تا وقتى کسانى در اين مملکت هستند که با “کار کمتر” به دنبال “سود بيشتر” هستند سايت شما و امثال شما مشترى دارد و خواهد داشت. من مزاحم اوقات شريف شدم که يک نکته ديگر را به عرض برسانم. در سايت شما و اخبار پيرامون آن خيلى صحبت از گسترش فرهنگ شده است. حتى در اهداف ذکر شده در سايت صحبت از “صدور محصولات مناسب فرهنگى به خارج از كشور در راستاى ترويج فرهنگ اسلامي.” شده است. نياز نيست مرا عامل استکبار جهانى تصور کنيد و در پاسخ من احيانا يک بيانيه سياسى ايدئولوژى صادر کنيد. فقط به يک سوال من پاسخ دهيد :
در راستاى اهداف ذکر شده در سايت چه قدمهايى برداشته ايد؟
آيا فروش سى دى هاى کارتون و بازى هاى خارجى و يا خودنويس آلمانى در راستاى اعتلاى فرهنگ ايرانى است؟
آيا تحويل يک کارت اينترنت (مربوط به تهران) در عرض “کمتر از يک ماه” “توزيع سريع ومطمئن محصولات براى مشترى در هر نقطه از كشور” است؟
اگر کار شما را کلاهبردارى ندانيم حداقل اين است که فرهنگ تن پرورى و کسب سودهاى غير واقعى را در جوانان گسترش مى دهيد. پس خواهش مى کنم به اين عمل احمقانه رنگ اسلامى نزنيد. از شهيد و جنگ و امام هشتم مايه نگذاريد. بيشتر از اين آبروى دين و دين دارى را نبريد. شما سايتى هستيد مشابه PrimeBank يا تجارت الماس يا Goldquest (حتى در مقايسه با آنها از نظر فنى ضعيف تر هم هستيد.) حالا کارى نداريم که کلاهبردارى آن سايتها اخلال در سيستم اقتصادى فرض مى شود و کلاهبردارى شما گسترش فرهنگ. اين ناشى از سياست يک بام و دو هوا است که در سرتاسر اين مملکت رواج دارد. حرف من اين است : هر کارى مى کنيد. به دين و فرهنگ تمسک نکنيد.

امضا : جانباز شيميايى سابق
مزدور فعلى آمريکا (به زعم شما)
رونوشتها :
– مدير سايت گويا جهت انتشار
– مدير سايت بازتاب جهت انتشار
– مدير وبلاگ گذار به دموکراسى جهت انتشار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا