تکنولوژی

پيشنهاد برگزارى سمينار با همکارى شرکتهاى فعال در حوزه فناورى اطلاعات

بخش خبر ITiran – اينترنت و توسعه آن فرصتهاى بسيارى را از جنبه هاى مختلف فراهم آورده است و در اين ميان شرکتهاى فعل در حوزه فناورى اطلاعات به عنوان بستر سازان آن نقش پر رنگى را به عهده دارند.
رشد و توسعه در هر صنعتى همواره نتيجه همکارى در عين رقابت شرکتهاى فعال در آن صنعت بوده است. با توجه به نوپا بودن فعاليت سايتهاى اينترنتى و کم رنگ بودن نقش و جايگاه تجارى آنها، شايسته است که شرکتهاى فعال در حوزه فناورى اطلاعات تدبيرى براى خارج کردن سايتهاى ايرانى از اين وضع بيانديشند تا هر روزه شاهد تعطيل شدن سايتهاى بسيارى به دليل عدم بازدهى مالى نباشيم.
اينکه يک سايت نمى تواند درآمدزا باشد مى تواند ناشى از دلايل بسيارى باشد اما يکى از مهمترين آنها فقر ترافيک و تعداد بينندگان آن ات.
لذا پيشنهاد مى شود تا شرکتهاى فعال در اين صنعت با همکارى و هم انديشى با يکديگر، گامهاى موثرى را در جهت پر رنگ تر کردن حضور سايتهاى ايرانى در وب بردارند.
بدين منظور از تمام شرکتها، دعوت مى شود تا امکان برگزارى سمينارى مشترک که با همکارى تمام شرکتهاى علاقه مند برگزار خواهد شد را بررسى نمايند.

عنوان پيشنهادى زير براى اين سمينار در نظر گرفته شده است:
راهکارهاى عملى افزايش ترافيک و درآمد زايى سايتها
خواهشمند است در صورت تمايل به همکارى در برگزارى اين سمينار، پيشنهادات و نظرات خود را حداکثر تا تاريخ 18/6/1382 به اطلاع اين شرکت برسانيد.
بعد از دريافت تمام پاسخها، در جلسه اى مشترک نحوه برگزارى، ميزان همکارى شرکتها و برگزارکنندگان، زمان و مکان برگزارى سمينار و سرفصلهاى کارى آن مشخص خواهد شد.

با تشکر
واحد تحقيق و توسعه
شرکت اطلاع رسانى همکاران سيستم
www.sgnetway.com
seminar@sgnetway.com
تلفن تماس: 8500244

نوشته های مشابه

‫162 دیدگاه ها

  1. iGaming 분야에서 선도적인 최신 프라그마틱 게임은 표준화된 콘텐츠를 제공하며 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등을 통해 뛰어난 엔터테인먼트를 선사합니다.
    http://www.pragmatic-game.com

    프라그마틱 슬롯에 대한 정보가 정말 유용했어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 새로운 내용을 찾아보세요. 함께 지식을 나누면 좋겠어요!

    https://qmgcz.com/link/
    https://www.nutrapia.com
    https://baicao120.com/link/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا