تکنولوژی

معرفى سايت واليبال دات آى آر

بخش خبر ITiran – فدراسيون واليبال از جمله فدراسيون هايى است که در زمينه پرداختن به کارهاى پايه ايى در ميان ساير فدراسيون هاى ايرانى نمونه است. سايت اين فدراسيون نيز بر اساس همين فلسفه برپا شده است و در مقايسه با سايت هاى فدراسيون هاى ديگر در جايگاه بهترى قرار دارد.
از جمله نکات مهم سايت فدراسيون واليبال انتخاب مناسب دامنه .ir از يک طرف و انتخاب اسم volleyball از طرف ديگر براى آدرس اين سايت است که آن را از اين لحاظ در زمره سايت هاى حرفه ايى در رده جهانى قرار مى دهد.
سايت فدراسيون واليبال به دو زبان فارسى و انگليسى پيش بينى شده است، که نشان دهنده مخاطب شناسى کاربران بي المللى و کاربران بومى مى باشد.
سايت فدراسيون از بخش هاى: اخبار، تقويم بازى ها، مسابقات، درباره، تاريخچه، آرشيو افتخارات، آلبوم عکس، تيم هاى ملى، باشگاه ها، مربيان، داوران، سايت هاى مرتبط و صفحه تماس تشکيل شده است. اين بخش ها در هر يک زبان هاى فارسى و انگليسى به صورت قرينه کار شده است.
دوازدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانى جوانان از فردا به مدت نه روز درمجموعه ورزشى آزادى تهران برگزار مى شود.
فدراسيون واليبال نيز به همين مناسبت پيش بينى گزارش online نتايج بازى ها را همراه با ارائه اخبار و حواشى و عکس هاى مربوط به مسابقات را کرده است که در اين صورت اين فدرسيون در اين زمينه پيشتاز خواهد بود.
اين سايت در آدرس volleyball.ir قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا