تکنولوژی

بانك توسعه صادرات ايران، بانكدارى اينترنتى را آغاز كرد

بخش خبر ITiran – مدير عامل بانك توسعه صادرات ايران گفت: امكانى در سايت بانك توسعه صادرات ايران فراهم شده است كه دارندگان حساب در تمامى شعب اين بانك به راحتى مى‌توانند گردش حسابهاى خود را تا يکساعت قبل، از طريق اينترنت مشاهده كنند.
به گزارش وبلاگ روابط عمومى بانك توسعه صادرات ايران، آقاى دكتر كهزادى صبح ديروز با اعلام اينكه بانكدارى اينترنتى در كشور آغاز شده است، اظهار داشت: دسترسى به حسابها و مشاهده گردش حسابهاى بانكى از طريق اينترنت به صورت لحظه اى، تکميل خدمات تلفنبانك و فاكسيبانك است با اين تفاوت که مزيتهاى فراوانى بر روشهاى قبلى دارد.
وى با اشاره به مزاياى اين خدمت جديد گفت: در هر نقطه‌اى از جهان، مشتريان بانک توسعه صادرات ايران مى‌توانند بدون پرداخت هزينه تلفن بين‌المللى در مقايسه با تلفنبانك و تنها از طريق اينترنت و مراجعه به وب سايت بانك به نشانى www.edbi-iran.com و يا www.edbi.org تمام گردش حساب بانكى خد را تا يکساعت قبل مشاهده نموده و در صورت تمايل آنرا چاپ و يا ذخيره سازى كنند.
مدير عامل بانك توسعه صادرات ايران گفت: امكان دريافت صورتحساب از طريق اينترنت، كار حسابدارى شركتها را نيز تسهيل كرده بگونه‌اى كه اطلاعات ارائه شده قابل ذخيره سازى است و قابليت همخوانى با نرم‌افزارهاى مختلف حسابدارى را دارد.
وى افزود: از مزيتهاى ديگر اين شيوة‌ نوين، ارسال صورتحساب به پست الكترونيك (E-mail) مشتريان است كه پس از هر تراكنش (يا هر دريافت و پرداختى) از طريق پست الكترونيكى براى مشتريان ارسال مى‌شود.
رئيس هيات مديره بانك توسعه صادرات ايران در پايان گفت: در حال حاضر تمامى شعب بانك، كلمة عبور و Password هر مشترى را تهيه و به زودى در اختيارشان قرار مى دهند.
وى با اعلام اينكه به زودى خبرهاى جديدترى از فعاليتهاى بانكدارى الكترونيكى در كشور توسط اين بانك اعلام خواهد شد، افزود: اين طرح گام ديگرى از بانكدارى الكترونيكى است و در آيندة نزديك خدمات و سرويسهاى جديدترى به آن اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا