تکنولوژی

نشان دادن ضعف سرور دليل ربودن 300 دامين اينترنتى

بخش خبر ITiran – فردى به نام defender man ضمن قبول مسئوليت حمله به 300 دامين اينترنتى ايرانى اين کار را نه دزدى بلکه محافظت از اين دامين ها ناميده است.
در نامه اى که يک نسه از آن به آى تى ايران ارسال شده آمده است که هدف از اين کار نشان دادن ضعف سرورهاى شرکت مورد حمله قرار گرفته است. وى از شرکت ها و افرادى که از سرورهاى اين فرد استفاده مى کنند خواسته است که اين کار را نکنند. هر چند ياداور مى شود قبلا نيز چنين هشدارى به آنها داده است.
وى نگفته است که 350 دامين محافظت شده را به صاحبان اصلى آنها باز خواهد گرداند ولى خاطرنشان کرده که صاحب آنها نيست.
وى تا کيد مى کند که پسورد دامين ها را از طريق ياهو مسنجر و ايميل از شرکت آن لاينک به دست نياورده و معتقد است چنين کارى ممکن نيست اما در مورد چگونگى به دست آوردن آن توضيحى ارايه نمى کند. وى در عين حال تصديق مى کند که در يک مورد دامين powenethost که متعلق به خود شرکت ميزبان را از شرکت opensrs به Registrar منتقل کرده است.
defender man در اين نامه تاکيد بسيارى روى ضغف سرورهاى شرکت ميزبان کرده و در انتهاى نامه از تمامى شرکت هايى که از اين شرکت فضا مى گيرند خواسته است که سرورهاى اين شرکت را ترک کنند وى البته توضيحى نداده ا ست که ضعف سرورها تا چه اندازه به نگهدارى از دامين هاى اينترنتى مربوط است و چرا وى ضعف سرور را با ربودن دامين ها نشان داده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راهکارهای کلیدی برای تغییر آدرس ورود به وردپرس که ضروری است در نظر بگیریم گفت:

    ترفند ها و تکنیک های نوین برای مزایای وبلاگ
    تکنیک های کلیدی برای بررسی طراحی سایت گجت نیوز + فوت و فن موفقیت
    تکنیک های ارزشمند و حرفه ای درباره (PPC)

    ترفند ها و تکنیک های کلیدی برای سایت خبری خوب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا