تکنولوژی

جانشين جهانگرد: IT در وزارتخانه جديد زيرمجموعه معاونت ما خواهد بود

ايسنا – در پى استعفاى نصرالله جهانگرد، معاونت برنامه‌ريزى و توسعه‌ى وزارت پست، حكم اين معاونت به مهندس برات قنبرى ابلاغ شد.
مهندس برات قنبرى – معاونت اشتغال وزارت پست و سرپرست مركز تحقيقات مخابرات – در گفت و گو با خبرنگار سرويس IT ايسنا، در اين خصوص ، اظهار داشت: با دريافت حكم جديد در كنار مسووليت‌هاى ديگر از اين پس به عنوان معاون برنامه‌ريزى و توسعه‌ى وزارت پست نيز انجام وظيفه خواهم كرد.
وى، ادامه داد: با تصوي نهايى لايحه‌ى تغيير نام وزارت پست معاونت برنامه‌ريزى و توسعه به معاونت فناورى اطلاعات و برنامه‌ريزى تغيير نام خواهد يافت و فناورى اطلاعات در دل اين معاونت قرار خواهد گرفت.
قنبرى، افزود: با توجه به اينكه طرح توسعه‌ى IT به دولت برده شده، در قالب معاونت برنامه‌ريزى و توسعه، جهت پياده سازى اين طرح و گسترش مباحث آن فعاليت خواهيم كرد. هم‌چنين كاستن شكاف ديجيتال و زمينه‌سازى كشور براى ورود به جامعه‌ى اطلاعاتى و گنجاندن بحث اشتغال و توجه به حضور بخش خصوصى در اين عرصه از ديگر اهداف ما خواهد بود.
وى، در پايان گفت: مهندس جهانگرد كماكان به عنوان نماينده‌ى ويژهى رييس جمهور و دبير شوراى عالى اطلاع رسانى به كارخود ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نکات ارزشمند و تجربه شده در مورد رتبه اول گوگل
    ایده های سریع و آسان در مورد فرمول تولید محتوا (با مثال های کاربردی)
    راهکار ها و تکنیک های کلیدی برای بررسی آموزش تگ منیجر

    ترفندهای ارزشمند در مورد تبلیغات رایگان در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا