تکنولوژی

پارس آنلاين: اشتباه شد، يک ساعت اينترنت رايگان مى دهيم!

بخش خبر ITiran – شرکت پارس آنلاين با ارسال جوابيه اى به رسانه ها مسدود شدن دو سايت وبلاگ توسط اين شرکت را تاييد و از کاربران به ويژه روزنامه نگاران و نويسندگان پوزش طلبيده است.
در اين نامه ضمن تاييد اطلاعيه وزارت پست خاطر نشان شده است که اين شرکت يکى از ICP هاى بخش خصوصى است و مسدود نمودن دسترسى به کل دوسايت وبلاگ براى کاربران در مدت زمان بسيار کوتاه در اثر اشتباهى بوده است که توسط اين شرکت رخ داده است.
اين نامه مى افزايد:ضمن پوزش از آن دسته از کاربران خود به ويژه روزنامه نگاران و نويسندگان ارجمند که از طريق خدمات اين شرکت به دو سايت ياد شده در اين مدت کوتاه دسترسى نداشته و دچار مشکل و يا به زحمت افتاده اند تقاضا دارد با ارسال پيام و ذکر شناسه خود به پست الکترونيکى weblog@parsonline.net تا تاريخ 31 تير ماه جارى از مدت زمان يک ساعت خدمات اينترنت رايگان برخوردار گرديده و اين شرکت را در جلب رضايت کاربران خود و ارايه خدمات بهتر يارى کنند.
گفتنى است که مسدود شدن چند روزه وبلاگ هاى فارسى که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد اوايل اين هفته با اطلاعيه وزارت پست در مورد اشتباه شرکت پارس آنلاين پايان يافت.
مدير عامل پارس آنلاين روز پنچ شنبه در گفت و گو با ccw خاطر نشان کرده بود که ” بله ما پرشين بلاگ را بسته ايم چون از مخابرات به ما گفته اند” .

نوشته های مشابه

‫50 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا