تکنولوژی

سايت شركت مخابرات ايران با طراحى جديد روى اينترنت رفت

ايسنا -سايت شركت مخابرات ايران با طراحى جديد با آدرس www.irantelecom.ir قابل دسترسى براى عموم است.
به گزارش سرويس فناورى اطلاعات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روابط عمومى شركت مخابرات ايران، همزمان با راه‌اندازى سايت اطلاعاتى شركت مخابرات ايران، روابط عمومى اين شركت آمادگى هر گونه اطلاع‌رسانى در زمينه‌هاى مختلف از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، ارتباطات ديتا، همايش‌ها، سمينارها و نمايشگاه‌ها، منابع انسانى، فنى و مهندسى، توليدات، انتشارات، تحقيقات، نظام مشاركت و بهره‌ورى و همنين برنامه‌هاى آينده را دارد.
اين سايت گرافيكى علاوه بر مرورى بر اخبار روز شركت مخابرات ايران كه به صورت Online در سيستم طراحى شده است، اطلاعات مورد نياز مخاطبان در بخش‌هاى تلفن همراه، تلفن ثابت، ديتا، توليد وغيره در اختيارشان قرار مى‌دهد.
با توجه به اهميت بحث اطلاع‌رسانى در يك نگاه، مهم‌ترين دستگاه دولتى در يك نظام صدا و سيماى آن مى‌باشد، آنچه كه مسلم است در روند فناورى اطلاعات در عصر حاضر حساسيت موضوع در بخش websitetها نيز به همين اندازه رشد يافته است. زيرا در آن توزيع اطلاعات، مختص به ناحيه و منطقه جغرافيايى نيست بلكه websiteها توانايى آن را دارند كه در هر لحظه در انظار عموم مورد تحليل و تفسير استفاده كنندگان قرار گيرند. لذا، توجه به اين امر از اهميت خاصى برخوردار است و دقت نظر در آن مطمئنا در بالابردن شان و اعتبار سازمان‌ها درنهايت كشور تاثير بسزايى خواهد داشت.
در ايجاد سايت جديد شركت مخابرات ايران در قدم نخست با نصب package و كانورت اطلاعات و در قدم دوم با تعريف خدمات براى استفاده‌كنندگان، مديريت شبكه مى‌تواند با انجام اقداماتى، كنترل شبكه را به صورت محلى بعهده بگيرد و در فازهاى بعدى اين مديريت مى‌تواند، با افزايش قدرت در زمينه بالابردن امنيت شبكه serverهاى ويژه را تعريف كند و همچنين در فازهاى بعدى با راه‌اندازى و طراحى صفحه‌هاى مخصوص و بهره‌گيرى از پسوند net، مديريت شبكه مى‌تواند از راه دور كنترل شبكه راحتى با تلفن همراه انجام دهد.
با پيش‌بينى‌هاى صورت گرفته در راه‌اندازى سرويس E-mail با كيفيت بالا در شبكه، امكان دسترسى هكرها از بين خواهد رفت. گفتنى است، اين كار براى اولين بار در ايران و براى شركت مخابرات ايران در يك فرآيند نظام مند صورت گرفته است.
تيم اجرايى اين سايت با همكارى دفتر روابط عمومى شركت مخابرات ايران با يك پتانسيل بالا در چند ماه گذشته كار خود را شروع كرده و در طى مراحل طراحى، نصب و راه‌اندازى اين سايت را به مرحله بهره‌بردارى رسانده است. تا آنجا كه در نشستى كه با حضور دكتر زارعيان، مدير كل روابط عمومى شركت مخابرات ايران، براى افتتاح و بهره‌بردارى از اين سايت در جمع كارشناسان و مسوولان آن دفتر برگزار شد.
مدير كل دفتر روابط عمومى، خاطرنشان كرد كه اين دفتر با راه‌اندازى اين سايت، قابليت آن را دارد كه يك خبرگزارى رسمى در دل مجموعه شركت مخابرات ايران راه‌اندازى كند و در اين مسير، همكارى و حمايت همكاران و مسوولان، مطمئنا در سرعت بخشيدن براى رسيدن به اين هدف تاثيرگذار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا