تکنولوژی

برگزاري همايش اتوماسيون اداري در دانشگاه علوم پزشکي قزوين

Advertisement – روز نهم تيرماه 1382، گروه‌ شركت‌هاي همكاران سيستم با حمايت سازمان صنايع و معادن و خانه‌ي صنعت و معدن استان قزوين همايشي ا با عنوان «اتوماسيون اداري، ابزار ايجاد تحول در سازمان‌هاي بزرگ» در دانشگاه علوم پزشكي قزوين برگزار كرد.
در اين همايش كه با حضور بيش از دويست نفر از مديران ارشد سازمان‌هاي دولتي استان قزوين، زنجان و برخي ديگر از استان‌ها برگزار گرديد، ابتدا آقاي مهندس نيك خواه، عضو هيئت مديره‌ي خانه‌ي صنعت و معدن استان قزوين، ضمن افتتاح همايش، مطالبي را درباره‌ي نقش IT در توسعه‌ي سازمان‌ها و راهي كه سازمان‌هاي دولتي براي استفاده از آن پيش رو دارند، عنوان كرد. پس از آن، آقاي محمود نظاري، مدير عامل گروه شركت‌هاي همكاران سيستم، به شرح اهميت همكاري بخش خصوصي و دولتي در توسعه‌ي IT در كشور پرداخت و بر ضرورت استفاده از IT براي افزايش كيفيت خدمات سازمان‌هاي دولتي تاكيد كرد.
در ادامه، آقاي عبدالرضا احساني، مدير محصول همكاران سيستم، ضرورت‌ها، نيازها و دستاوردهاي استفاده از اتوماسيون اداري در سازمان‌ها را مورد بررسي و بحث قرار داد و آقاي سيد احمد نخجواني، مدير توسعه و تحقيقات بازار همكاران سيستم، نمونه‌ي كاربردي اتوماسيون اداري در سازمان‌هاي بزرگ را ارايه كرد و به شرح دستاوردهاي كاربردي اين سيستم پرداخت.
افزون بر سخنراني‌هاي مورد اشاره، آقاي مهندس امجدي، مدير توزيع برق منطقه‌اي استان زنجان تجربه‌ي استقرار سيستم اتومايون اداري در سازمان خود را براي شركت كنندگان تشريح كرد. در پايان نيز، نشستي برگزار شد كه به پرسش‌هاي مطرح شده از سوي شركت كنندگان پاسخ گفت. نكته‌ي قابل توجه نشست يادشده اين بود كه مديران سازمان‌هايي كه استفاده از سيستم اتوماسيون اداري را تجربه كرده بودند، به پرسش ديگران پاسخ مي‌گفتند.
گفتني آن كه در كنار محل همايش نيز، نمايشگاهي ترتيب داده شده بود تا شركت كنندگان در همايش بتوانند از نزديك با سيستم اتوماسيون اداري آشنا شوند.
قرار است گروه شركت‌هاي همكاران سيستم با هدف گسترش فرهنگ استفاده از IT، چنين همايش‌هاي ترويجي را در ديگر استان‌هاي كشور برگزار كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا