تکنولوژی

كليك كنيد! طلاق بگيريد!

جام جم آنلاين – خانواده هاى امريكايى به تازگى براى جدا شدن از يكديگر نه به دادگاه ها مراجعه مى كنند و نه وكيل استخدام مى كنند. آنها يك راه ميان بر يافته اند: به اينترنت رجوع مى كنند.
در تحقيق تازه اى كه در مورد خانواده هاى لس آنجلسى صورت گرفته است از هر پنج خانواده اى كه زندگى آنها با شكست مواجه شده و تصميم به طلاق گرفته اند 3 مورد به صورت آنلاين ! انجام گرفته است .
آسوشيتدپرس مى گويد رجوع به سايت هاى مربوط به طلاق در امريكا به دلايل بسيارى شايع شده كه عمده ترين دليل آن ارزان تر بودن آن است .
در حال حاضر هر وكيل دادگسترى امريكا براى انجام مراسم طلاق بين 50 تا 300 دلار از متقاضيان اخذ مى كنند كه اما اين وجه در اينترنت بسيار پايين تر و بين 25 تا 120 دلار مى باشد.
هم اينك 2 سايت اينترنتى كه آدرسشان را نمى دهيم ! از پرمراجعه ترين سايت هاى اينترنتى مربوط به طلاق مى باشند كه به صورت آنلاين و تمام وقت كار مى كنند.
در تحقيق به عمل آمده ذكر شده است كه اين 2 سايت كه از عمر بيشتر از 3 سال نمى گذرد تاكنون مجموعا 20 هزار زوج ناموفق را به طور كاملا قانونى و بدون اشكال از يكديگر جدا كرده اند!
گفته مى شود استفاده و رجوع به سايت هاى اينترنتى براى طلاق نه تنها كم هزينه است بلكه بسيار سريع و بدون اتلاف وقت هم مى باشد.
كافى است زن و شوهر ناموفق فرم هايى را پر كنند و وجه مربوطه را بپردازند و بعد از يكديگر خداحافظى كنند.
بعد از چند روز فرم ها و مدارك قانونى هر كدام از آنها از طريق پست ارسال مى شود.
همين !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفند های کلیدی درباره پیدا کردن اسم برای پیج | قبلا تجربه شده
    راهنمای کامل در مورد دوره آموزشی UI (با نمونه های آموزشی)
    ترفندهای بی نظیر درباره محتوای فصلی که باید حتمادر نظر بگیرید

    راهکارهای وایده های خلاقانه برای قیمت گذاری مبتنی بر هزینه (با مثال های کاربردی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا