تکنولوژی

زمانى براى مستى پردازنده ها

جام جم – هنگامى که سرعت پيشرفت پردازنده ها از سالى يک بار به چند ماه يک بار يا حتى چند هفته يک بار مى رسد ، جديدترين مادربوردها هم به همين سرعت ، قديمى مى شوند.
هنوز مدت زيادى از ورود AthlonXP با باس 333 نگذشته که باس 400 آن توليد مى شود و قاعدتا براى پشتيبانى از اين پردازنده به Chipsetهاى جديدى نيز احتياج است . nForce 2 IGP هنوز سن و سالى ندارد که nForce 2 400 و nForce 2 400 Ultra توليد شده اند تا با پشتيبانى از باس 400بتوانند مادربوردى ايده آل را براى + Athlon XP 3200 فراهم کنند.
اين بار برخلاف گذشته که معمولا VIA محصولات خود را زودتر براى پشتيبانى از پردازنده هاى جديد AMD به روز مى کرد، nVIDIA با توليد chipset 2 جديد رکوردشکنى کرد؛ البته آن طور که شنيه مى شود VIA قرار است با KT800 خود وضعيت بازار را دگرگون کند. اين خبر جالبتر مى شود وقتى بشنويد KT600 اين شرکت هنوز يکماهه نشده است . در اين وضعيت آشفته که تاج قدرت هر روز بر سر محصول جديدى قرار مى گيرد، دل بستن به توليدات يک شرکت يا مارک خاص به طور قطع اشتباه است .
از همين رو Gigabyte که مدتى با nVIDIA سر ناسازگارى داشت ، بالاخره با توليد مادربوردهايى بر مبناى nForce2 و chip 2 جديد اين شرکت که هم اکنون سريعترين Chipsetهاى موجود در بازار هستند، ثابت کرد همواره به دنبال ارتقاى کيفيت محصولات خود است . اين طور که شايع شده ممکن است Gigabyte در آينده اى نزديک براى توليد GeForce FX هم برنامه ريزى داشته اشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفندهای سریع و آسان درباره نهال گشت که باید حتمادر نظر بگیرید
    نکات ضروری برایتعرفه پشتیبانی سایت که باید حتمادر نظر بگیرید
    راهکارها و ترفندهای هوشمندانه برای حوزه تولید کننده محتوا – راهنمای آپدیت شده

    روش های سریع و آسان درباره اخبار تجاری | آموزش گام به گام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا