تکنولوژی

اعلام آمادگى پرشين بلاگ براى کمک به بلاگ اسکاى

در همين زينه:
مش قاشم هکر بلاگ اسکاى را هک کرد

بخش خبر ITiran – مديران سايـت پرشين بلاگ نخستين سرويس دهنده فارسى وبلاگ در نامه اى که يک نسخه از آن در اختيار آى تى ايران قرار گرفته آمادگى خود را براى کمک به سرويس رقيب خود بلاگ اسکاى که در يک حمله اينترنتى ديروز آسيب ديد، اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار ما در اين نامه آمده است: پرشين بلاگ، اولين ارائه دهنده خدمات غير انتفاعى وبلاگ فارسى است که با هدف رشد و گسترش فرهنگ ايرانى و زبان فارسى در اينترنت و ارتقاء فن آورى ارتباطات و اطلاعات در طول يکسال گذشته فعال بوده است.
در آستانه يک سالگى پرشين بلاگ شاهد حضور سرويس دهنده جديدى در عرصه وبلاگهاى فارسى هستيم که اين حضور به دلايل نا معلوم همراه با موجى از حملات مخرب تبليغاتى و رسانه اى عليه پرشين بلاگ بوده است که از ديد ما امرى بديهى و گذرا مى باشد.
پرشين بلاگ به عنوان يک گروه حرفه اى و پيشرو در زمينه فن آورى اطلاعات وقت خود را صرف منازعات لفظى و مطبوعاتى نخواهد کرد و توجه خود را معطوف به حفظ و نگهدارى وبلاگهاى کاربران و پيشرفت خدمات خود مى نمايد. اولويت دادن به تقويت زير ساختهاى فنى در کنار ارتقاء رابط کاربر از ملزومات چنين پروژه هايى است.
با توجه به بروز مشکلات فنى و ضعف مشهود امنيتى سرويس دهنده تازه وارد، گروه پرشين بلاگ د راستاى اهداف ذکر شده، آمادگى خود را براى رفع ايرادات فنى و ميزبانى اين سرويس دهنده اعلام مى دارد تا مانع سلب اعتماد وبلاگ نويسان به سرويس دهندگان ايرانى شود.
با آرزوى رشد روز افزون حضور زبان فارسى در اينترنت و پيشرفت خدمات فن آورى اطلاعات
گروه پرشين بلاگ
گفتنى است سايـت بلاگ اسکاى که روز گذشته مورد يک حمله اينترنتى قرار گرفته هنوز سرويس دهى خود را آغاز نکرده است و در پيامى که روى صفحه نخست آن قرار گرفته وعده داده شده که با رفع مشکلات فنى و امنيتى به زودى سرويس دهى خود را آغاز مى کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ایده ها و ترفندهای هوشمندانه برای برنامه آگهی رایگان | آموزش قدم به قدم
    ترفندها و ایده های هوشمندانه برای بک لینک فالو (با نمونه های کاربردی)
    راهکارهای نوین برای بهبود عملکرد اینستاگرام | تجربه های قبلی

    ترفندهای حرفه ای در موردبهترین راه های تبلیغات که حتما در نظر بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا