تکنولوژی

اشياى صدام حسين در ebay به فروش مى رسد

بخش خبر ITiran – در حال حاضر و بعد از فروش يادگارها و متعلقات صدام در اينترنت وى به يکى از مشهورترين چهره هاى اينترنتى تبديل شده است.
به گزارش بى بى سى بيشتر از هزارقطعه از لوازم متعلق به صدام حسين در سايت حراج اينترنتى به معرض نمايش گذاشته شده که شامل دفترچه بانکى و حتى چنگالى است که از يکى از کاخ هاى وى به دست آمده است.
در اين ميان تکه هايى از مجسمه صدام که در ميدان فرودس به زمين زده شد نيز براى فروش گذاشته شده بود که با مخالفت صاحبان سايت از ليست حذف شد.
تعداد اشياى به معرض فروش گذاشته شده نشان مى دهد که مردم تا چه حد براى سرمايه گذارى در جنگ عليه عراق تلاش مى کنند.
گفتنى است که سايت eabay در حدود 62 ميليون کاربر دارد و به طور متوسط 15 ميليون جنس در هر زمان براى حراج د راختيار آن ها قرا رمى گيرد.
اشياى فروش در اين سايت فوق العاده منوع است.جالب اينجاست که درميان لوازم صدام حسين چند سکه رايج عراقى با تصوير صدام نيز ديده مى شود . شايد اين سکه در خود عراق چندان ارزشى نداشته باشد اما در حال حاضر اين سکه ها روى اين حراج بيش از 100 دلار قيمت دارد.
لازم به گفتن است که چنگال کاخ رياست جمهورى صدام در حدود 112/5 دلار قيمت دارد . فروشنده اين چنگال ميگويد که در آخرين ديدارم از بغداد اين چنگال در دخل جيب وى افتاده و اکنون به صورت يک چنگال تاريخى درآمده است.
در ميان اشياى اين مجموعه تصويرى از صدام حسين با امضاى شخص وى ديده مى شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفند های کلیدی در مورد ۳ فیلتر جدید اینستاگرام که هرگز نباید نادیده گرفت گفت:

    روش های کلیدی برای تغییرات سئو که حتما در نظر بگیرید
    ترفندهای ارزشمند و حرفه ای در مورد ثبت سایت در الکسا
    توصیه ها و هشدارها در مورد تبلیغات بنری

    ترفندها و نکات طلایی در موردمفاهیم سئو به همراه مثال های کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا