تکنولوژی

نماينده موسسه پرايم بانک متوارى شد

بخش خبر ITiran – شركت پرايم اسپيد پى منت كيش كه نمايندگى موسسه موهوم مالى و اعتبارى پرايم بانك با مسئوليت محدود را به عهده داشت به دليل متوارى شدن مير عامل آن تعطيل شد.
يک منبع آگاه در اين مورد به خبرنگار آى تى ايران گفت: اين شركت خارجى با استفاده از روش بازاريابى شبكه اى كه در سال 1921 توسط يك كلاه بردار آمريكايى بنام پونزى اختراع گرديد اقدام به فروش سكه هاى طلا ميكرد. شركت مذكور با دادن وعده و وعيد هاى اغواكننده به فريب مردم ايران ميپرداخت و از اين طريق توانست پول كلانى را از كشور خارج كند.
وى افزود:.اين شركت نامى مشابه با نام پريم بانك اصلى كه يكى از معتبرترين موسسات اعتبارى آمريكا است و از شهرت بسيارى برخوردار است انتخاب كرده بود و ثبت شركت در انگليس و استفاده از خدمات دفتر مجازى، كه كار كم هزينه و پيش و پا افتاده اى است، ميباشد. يكى ديگر از اعمال متقلبانه آنها بود. افتتاح حساب در يكى از بانكهاى ايرانى كيش و جعل و سوء استفاده از آرم با نك ملى و استفاده غير مجاز از آرم سيستم بانكى سيبا و همچنين ادعاى پرداخت درصدى از درآمد موسسه به آوارگان فلسطينى وبه اين ترتيب سوء استفاده از احساسات و علاقه مردم مسلمان ايران به فلسطينيان و همچنين طرح شايعه ارتباط شركت با فرزندان يكى از مقامات عالى رتبه كشور و پرداخت مبالغى پول به عنوان پورسانت به سرمايه گذاران و تبليغات وسيع يكى ديگر از شگردهاى فريبنده آنان ميباشد.
وى خاطر نشان کرد: . فعاليت تجارى و بازرگانى شركتهاى خارجى در ايرا بدون داشتن نمايندگى رسمى و طى مراحل قانونى ثبت ممنوع ميباشد و دادستان موظف به پيشگيرى از فعاليت غير قانونى آنان ميباشد. ثبت نمايندگى در مناطق آزاد تجارى مجوز فقط براى فعاليت شركت در همان منطقه آزاد است و نميتوان با استناد به آن در خارج از منطقه آزاد مورد نظر و در داخل كشور فعاليت نمود. بنابر اين فراهم ساختن امكان ارتباط مالى شركت كلاهبردار با داخل كشور از طريق سيستم بانكى سيبا چه معنايى دارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. توصیه ها و هشدارهای مهم در مورد مخاطبان اینستاگرام
    آموزش جامع و کاربردی درباره کسب و کار اینترنتی موفق + تکمیلی ۱۴۰۲
    راهنمای کامل و جامع درباره تغییر صفحه اصلی سایت

    آموزش های لازم و ضروری در مورداستراتژی تبلیغات اینترنتی که برای موفقیت لازم است

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا