تکنولوژی

حضور موثر شركت‌هاى IT ايرانى در آلمان

systemgroup – ‌مديرعامل شركت ثناراى كه با تركيب گروهى از شركت‌هاى ايرانى در نمايشگاه CeBIT آلمان شركت كرده ‌است، حضور شركت‌هاى ايرانى در نمايشگاه يادشده را قوت بخش و موثر توصيف كرد.
آقاى مهندس ناصرى در گفت و گو با سرويس خبرى سايت همكاران سيستم، ضمن بيان اين مطلب، ابراز خرسندى كرد كه سد ذهنى شركت‌هاى ايرانى براى حضور در چنين نمايشگاهى شكسته شده است و حتا آن‌ها مى‌توانند در آينده به صورت مستقل نيز در اين نمايشگاه حضور داشته باشند. ايشان تغيير ذهنيت خارجيان درباره‌ى شركت‌هاى ايرانى را به عنوان ديگر دستاورد حضور در اين نمايشگاه برشمرد.
‍ ‍ به عقيده‌ى ايشان، تجربه‌ى حضور شركت‌هاى ايرانى در اين نمايشگاه و Telecom هنگ كنگ نشان داده كه بايد چنين فعاليت‌هايى به بخش خصوصى سپرده شود. در ادامه، ايشان تاكيد كرد كه سال آينده نيز در اين نمايشگاه شركت خواهيم كرد و با تجربه‌ى كسب شده، با اطلاع رسانى و هماهنگى شايسته‌ترى براى حضور در نمايشگاه GiTex اقدام خواهيم كرد.
‍ ‍ ‍ ‍ محمود بشاش، معاون فنى شركت اطلاع رسانى همكاران سيستم نيز در گفت و گويى از حضور در اين نمايشگاه ابزار رضايت كرد. به عقيده‌ى ايشان، اين نمايشگاه نشان داد كه قابليت‌ ما براى Outsourcing يا برون سپارى پروژه‌هاى جهانى بيش تر از هنديان و پاكستانى‌هاست، اما بازار جهانى را به سادگى به آنان وانهاده ايم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ترفند های کلیدی در مورد پاپ آپ دار
    راهکارهای وایده های نوآورانه برای محاسبه roi + فوت و فن موفقیت
    معرفی ایده های خلاقانه برای اسلایدر در طراحی سایت – آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

    راهکارهای کلیدی برایدرآمد از اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا