تکنولوژی

اطلاعات بيشترى از سايت ماى سون داياموند

بخش خبر ITiran – به دنبال انتشار خبر هک شدن سايت خارجى ماى سون داياموند تعدادى نامه تهديد آميز و همچنين کامنت هايى مملو از دشنام و ناسزا به زبان فارسى به آى تى ايران نثار شده که به همين دليل براى روشنگرى بيشتر، بخش هاى ديگرى از اطلاعات سايت هک شده به اطلاع مراجعه کنندگان محترم مى رسد.
به گزارش خبرنگار ما در طى روز گذشته توسط چند IP مشخص تعداد زيادى کامنت روى سرور آى تى ايران ثبت شده که عمده آنها اين موضوع را مطرح کرده اند که سايت هک نشده ست. اين در حالى است که مسئولان اين سايت در بخش درباره ما از هويت خارجى و هنگ کنگى آن سخن به ميان آورده بودند و دفاع ايرانى از اين سايت متولد آمريکاى ساکن هنگ کنگ بسيار غريب به نظر مى رسيد!
با اين حال آى تى ايران ضمن احترام به همه کسانى که روى وب به فعاليت مى پردازند و تنها براى اطلاع رسانى و رفع شائبه از اطلاق “خبر غير واقعى” ( که طرفداران محترم سايت مزبوربر آن پاى فشرده بودند) بخش هايى از اطلاعات مربوط به چند اکانت سرکردگان گروههاى مختلف تجارت الماس را که توسط هکر مزبور اين سايت در اختيارش قرار گرفته منتشر مى کند.
بديهى است که آى تى ايران موقعيت مسئولان محترم ايت ماى سون داياموند و مشتريان محترم شان را درک مى کند و متوجه است که اکانت هاى اعلام شده بلافاصله توسط اين افراد مسدود مى شود اما مندرجات بخشى از اکانتى با عنوان myazeem1 براى نمونه روى سايت قرار مى دهد و در صورت هر گونه بدگمانى همچنان آماده است که اکانت هاى ديگرى را نيز که از ديتابيس اين سايت و توسط هکر محترم در اختيارش قرار گرفته را براى اثبات صحت ادعاى هک شدن اين سايت به کاربران محترم عرضه کند.
گفتنى است آى تى ايران ضمن احترام به حق اظهار نظر توسط مخالفان و اعلام آمادگى براى انتشار مطالب موافقان سايت هايى چون ماى سون داياموند حق حذف بخشى از کامنت هايى را که به ه حال مربوط به انتقاد از سايت نمى شود و عملا دشنام به اشخاص و افرادى در حوزه هاى ديگر محسوب مى شود را براى خود محفوظ مى داند.

اکانت هاى اعلام شده توسط هکر:
Username: myfarah1 pass: 196519651965
Username: myazeem1 pass: ayat48ozma42a51012300
Username:myazeem2 pass: ayat48ozma42a51012300
و چند اکانت ديگر
mydeddy matiashw
myneni bismillah
myinge godblessme
my7winners matiashw
my7special matiashw

عکسى از اطلاعات يک اکانت

آخرين خبر از اين سايت حاکى است که مسئولان سايـت به دنبال اين حمله تمامى اکانت ها را بسته و فقط به اکانت هايى که داراى اسمارت کارت هستند اجازه فعاليت داده اند. در حقيقت افراد هم اکنون نه مى توانند فعاليت کنند نه کسى را مى توانند در زير مجموعه خود اضافه کنند نه مى توانند از حساب خود پول برداشت کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آموزش جامع و کاربردی درباره دوره بازاریابی و اهمیت آن (آموزش قدم به قدم) گفت:

    تکنیک ها و ترفندهای نوآورانه برای بلک فرایدی
    نکات و ترفندهای طلایی درباره مهارت خواندن متن که حتما در نظر بگیرید
    نکات مهم و ضروری ارزش وبلاگ (آموزش قدم به قدم)

    ترفندهای ارزشمند و حرفه ای در مورداهمیت تبلیغ در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا