تکنولوژی

سونى در ايران محاكمه مى شود

ايسنا – ادعاى چند ميليون دلارى عليه شركت سونى ژاپن (Holding Company)، آلمان و انگليس به مجتمع قضايى امام خمينى(ره) ارائه شد.
غلام‌نبى ‌فيضى چكاب، وكيل خواهان دعوا عليه شركت سونى در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقى ايسنا اظهار داشت: شركت سونى در سال 1989 با موكلم قراردادى را انعقاد نموده است كه به طور عملى موكل اين جانب در خاورميانه از جمله ايران، بازار شركت مذكور را در اختيار داشته باشد. در سال 1994 سونى لندن به نمايندگى از Holding Company – سونى ژاپن – از موكلم تقاضا مى‌كند به دليل اين‌كه شركت سونى در ايران بازار خوبى ندارد، تلاش خود را براى حذف رقباى سونى در اين منطقه افزايش دهد.
وى افزود: موكلم تقاضاى سونى لندن را پذيرفته و بيش از يك سال براى انعقاد قرارداد، وقت صرف مى‌كند تا اين‌كه موفق مى‌شود رقباى شركت سونى لندن و آلمان را ناكام گذارد و بازار سونى در ايران تقريبا انحصارى مى‌شود و مبالغ بسيار بالايى به فروش مى‌رسد اما شركت سونى قرارداد را با حسن نيت انجام نمى‌دهد و بالغ بر ميليون‌ها دلار حق‌الزحمه‌ى موكل بنده را پرداخت نكرده است.
فيضى چكاب تصريح كرد: موكلم براى دريافت حق‌الزحمه‌ى خود در بروكسل و قاط ديگر مذاكراتى را با شركت سونى انجام داده اما به نتيجه‌اى نرسيده است. در نتيجه، موكلم دعواى چند ميليون دلارى عليه شركت سونى را مطرح كرد كه در مجتمع قضايى امام خمينى (ره) در حال پى‌گيرى است و به زودى جلسه‌ى دادگاه آن تشكيل خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ایده ها و تکنیک های هوشمندانه برای وبلاگ نویس مقاله | راهنمای آپدیت شده جدید
    ترفندها و نکته های طلایی در مورد GPS
    توصیه ها و هشدارها درباره آنالیز بک لینک ها – راهنمای آپدیت شده جدید

    راهنمای کامل درباره تولید محتوای تصویری – راهنمای آپدیت شده جدید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا