تکنولوژی

مسابقه خیابانی با تسلا P100D

تسلا خودروهای پر سرعتی می‌سازد. خودروهای سری اس تمام الکتریک این شرکت نیز یکی از پرسرعت‌ترین خودروها محسوب می‌شوند. مدل S P100D این شرکت نیز یکی از همین پرسرعت‌ترین‌هاست و سرعت 0 تا 100 کیلومتر را در 2.5 ثانیه پر می‌کند اما خبرهای اخیر، قابلیت‌های قدرتمند این خودرو را به شیوه‌ای جدید معرفی کرده است.

صاحب یک خودروی مدل S P100D تسلا در یکی از مسابقات خیابانی اتوموبیل رانی، از این خودرو برای مسابقه استفاده کرد. فیلمی که از این مسابقه منتشر شده است نشان می‌دهد که این خوروی پرسرعت وقتی اسیر چنگ یک راننده “بی مهابا” شود، چه اتفاقی می‌افتد!

فیلمی که از این مسابقه منتشر شده نشان می‌دهد خودروی مدل S P100D به هیچ خودرویی رحم نمی‌کند حتی خودروهایی مانند Mustangs و Nissan GT-R را از میدان به در می‌کند. بسیاری از رقبای خودرو تسلا در این مسابقه، مدل‌های ارتقا داده شده بودند و حتی یکی از آنها به سیستم نیتروز- Nitrous مجهز بودند ولی ظاهرا هیچ کدام نتوانستند از پس غول پر سرعت تمام الکتریکی تسلا بر بیایند.

این ویدیو می‌تواند یک تبلیغ جذاب برای مدل S P100D محسوب شود ولی نکته‌های جالب‌تری نیز در این فیلم وجود دارد. مسیر این مسابقه، مسیر نا هموار و پر مانعی بود و حتی بسیاری از خودروهای ماستنگ طی این مسابقه بارها کنترل خود را از دست دادند ولی خودروی تسلا ثابت کرد که دقیقا برای اینگونه مسیرها ساخته شده است.

در کل واضح است کهS P100D  خودروی کامل و قابلی است و به قیمت 140 هزار دلاری آن، می‌ارزد. در ادامه ویدئوی این مطلب را از دست ندهید:

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا