بازیهای که ديگر بازی نيستند
همکاران سيستم- گلن انتیس(Glenn Entis) مدیر فنی شرکت بزرگ Electronic Arts گفت: “برای موفقیت هر چه بیشتر در بازارهای جهانی، بازیهای کامپیوتری باید هر چه سریعتر به واقعیت نزدیکتر شوند.”
انتیس در کنفرانس بینالمللی Siggraph اظهار داشت، این روزها تولیدکنندگان بازیهای کامپیوتری بیش از گذشته به واقعیت نزدیک شدهاند و معیارهای واقعی را در تلیدات خود به کار میبرند، اما باید توجه داشت موفقیت آتی این مراکز به افزایش کیفیت بازیهای کامپیوتری بستگی دارد.
به اعتقاد وی، دنیای بازیهای کامپیوتری نه تنها باید شبیه زندگی واقعی باشد، بلکه رفتارها و عکسالعملهای شخصیتهای موجود در آن نیز باید با واقعیت هماهنگ شود.
شرکتهای بزرگ تولیدکننده بازیهای کامپیوتری این روزها میکوشند ابزارهایی را تولید کنند که امکان ساخت ابزارهای مورد نیاز برای کاربر فراهم شود.
کنفرانس بینالمللی Siggraph که در ایالت سندیگو آمریکا برگزار شد، یکی از بزرگترین کنفرانسهای جهان برای بازیهای کامپیوتری محسوب میشود.
انریس در طول سخنرانی خود اعلام کرد، در آینده نه چندان دور شاهد نسل جدید بازیهای کامپیوتری خواهیم بود که شاهت زیادی به دنیای واقعی دارند.