اپل

آیا این عکس متعلق به آیپد پرو سه دوربینه اپل است؟

به نظر می‌رسد که پس از آیفون 11 پرو، این‌بار نوبت آیپد پرو جدید اپل است که به دوربینی با آرایش سه‌گانه مجهز شود.

در اوایل سال جاری میلادی برخی منابع خبری از تصمیم اپل برای رونمایی از آیپد پرویی با دوربین سه‌گانه خبر دادند. اگرچه در آن زمان، کمتر کسی به این شایعه توجه کرد اما امروز اطلاعات و یا بهتر بگوییم تصویر جدیدی به دست آمده که احتمال تحقق یافتن این شایعه را قوت می‌بخشید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی این آیپد پرو، از دوربینی سه‌گانه شبیه به آنچه در آیفون 11 پرو بکار رفته، استفاده شده و گفته می‌شود که این تصویر، نمایی از طراحی نهایی آیپد پرو امسال خواهد بود.

اگر این اتفاق بیفتد، می‌توان گفت که خانواده آیپد پرو، چیزی از مدل‌های آیفون کم نخواهند داشت. مدل‌های فعلی آیپد پرو، از سیستم دوربینی مشابه با دوربین آیفون ایکس آر برخوردارند که سال گذشته معرفی شدند.

حال اگر آیپد پرو جدید به دوربین سه‌گانه مجهز شود، می‌توان انتظار داشت که با این تبلت بتوان حتی ویدیوهای باکیفیت 4K را ضبط و بر روی دستگاه، ویرایش کرد. برخلاف آیفون 11 پرو، خبری از شیشه محافظ روی این دوربین نیست که به گفته وب‌سایت Sonny Dickson که برای اولین بار این تصویر را منتشر کرده، این مساله احتمالا به عنوان تغییری جدید در این گوشی لحاظ خواهد شد یا اینکه شیشه مذکور، برای نشان دادن فرم فیزیکی این دوربین برداشته شده و در نسخه نهایی، به آن اضافه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قابلیت‌ها و مشخصات آیپد پرو جدید منتشر نشده، اما با استناد به گزارش بلومبرگ می‌توان گفت که این تبلت در دو مدل 11 و 12.9 اینچی عرضه و همانند گوشی‌های آیفون، با چند تغییر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بروزرسانی خواهد شد.

آیا این عکس متعلق به آیپد پرو سه دوربینه اپل است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا