تکنولوژی

برگزارى همايش اتوماسيون ادارى در اصفهان

بخش خبر ITiran – همايش اتوماسيون ادارى ابزار ايجاد تحول در سازمان هاى بزرگ با هدف گسترش فرهنگ استفاده از فناورى اطلاعات روز هشتم مهر ماه توسط شرکت همکاران سيستم در اصفهان برگزار شد.
در اين همايش محمود نظارى مدير عامل گروه شرکت هاى همکاران سيستم به توصيف نقش فناورى اطلاعات در توسعه صنايع و سازمان ها پرداخت و استفاده از فناورى اطلاعات را ضرورتى انکار ناپذير براى پيشرفت و توسعه سازمان هاى مختلف کشور دانست.
همچنين عبدالرضا احسانى مدير محصول همکاران سيستم نيز ضرورت ها ، نيازها و دستاوردهاى استفاده از اتوماسيون ادارى بر سازمان ها را مورد بررسى و بحث قرار داد و و سپس افشين نورزاده عضو هيات مديره شرکت همکاران سيستم اصهفان نيز با ارايه نمونه کاربردى اتوماسيون ادارى بر سازمان هاى بزرگ به شرح دستاوردهاى کاربردى اين سيتم پرداخت
همچنين ساسان معدل مدير عامل يکى از شرکت هاى پشتيبانى همکاران سيستم نيز با اشاره به تجربه هاى موفق اين شرکت در پياده سازثى سيستم اتوماسيون ادارى در صدها سازمان و موسسه دولتى و خصوصى ، مراحل نصب و راه اندازى و چگونگى برنامه ريزى براى بهره جستن از امکانات اين سيستم در سازمان هاى مختلف را شرح داد.

در پايان نيز، نشست پرسش و پاسخ با حضور مديران چند سازمان مشترى كه از سيستم اتوماسيون ادارى استفاده مى‌كنند و مديران ارشد همكاران سيستم برگزار شد. در اين نشست به پرسش‌هاى مطرح شده از سوى شركت كنندگان پاسخ داده شد. گفتنى آن كه مديران سازمان‌هايى كه استفاده از سيستم اتوماسيون ادارى را تجربه كرده بودند، به پرسش ديگران پاسخ مى‌گفتند.
گفته مى‌شود قرار است گروه شركت‌هاى همكاران سيستم با دف ترويج فرهنگ استفاده از فناورى اطلاعات در سطح كشور و بسترسازى مورد نياز براى پياده سازى اتوماسيون ادارى به عنوان يك طرح ملى در كليه‌ى سازمان‌ها و موسسه‌هاى خصوصى و دولتى، همايش‌هايى از اين دست را در ديگر استان‌هاى كشور نيز برگزار كند كه از آن جمله برگزارى همايش هايى در مهر ماه جارى در مشهد و کرمانشاه را مى توان نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا