تکنولوژی

با اسپاتیفای بلیت کنسرت بخرید

روز پنجشنبه اسپاتیفای همکاری خود را با سرویس‌های Eventbrite و AXS آغاز کرد تا از این طریق کاربران بتوانند بلیت کنسرت‌های مورد علاقه‌شان را به آسانی تهیه کنند. از این بعد کابر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای از اطلاعات مورد نیاز، تاریخ و قیمت بلیت کنسرت‌ها مطلع شود. البته برای خریداری بلیت‌ها همچنان حضور فیزیکی شما ضروری است.

در گذشته اسپاتیفای تنها اطلاعات کنسرت‌های اطراف محل زندگی کاربر را نمایش می‌داد و هیچ اطلاعات دیگری راجع به بلیت کنسرت‌ها ارائه نمی‌کرد.

با روش زیر می‌توانید از برنامه کنسرت‌های خواننده مورد علاقه‌تان مطلع شوید:

ابتدا محل اقامتتان (لوکیشن) را انتخاب کرده و گزینه جستجو را انتخاب کنید. اسپاتیفای لیست‌ کنسرت‌ها را بر اساس سبک موسیقی مورد علاقه شما نمایش می‌دهد.

بر روی لینک کنسرتی مد نظرتان کلیک کرده و اطلاعات تکمیلی آن را مشاهده کنید. در ادامه با کیلیک بر روی گزینه جستجوی بلیت (Find Tickets)، کاربر به وبسایت Eventbrite انتقال داده می‌شود.

درضمن اگر موفق به خرید بلیت کنسرت‌هایی که اسپاتیفای به شما پیشنهاد کرده نشدید، می‌توانید به پایین صفحه آمده و لیست کنسرت‌هایی که به‌زودی و در نزدیکی محل زندگی شما اجرا خواهند شد را مشاهده کرده و برای خرید بلیت آنها اقدام کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا