تکنولوژی

معرفی بهترین قاب‌ها برای گلکسی اس 8 سامسونگ

·       Otterbox Commuter Series

سری قاب‌های Otterbox یکی از خوشنام‌ترین  محصولات حفاظتی برای گوشی به شمار می‌رود. بیشتر قاب‌های اوترباکس، دو قسمتی هستند که قسمت داخلی نرم‌تر و لایه بیرونی سخت دارند و تقریبا تمام قسمت‌های دستگاه را پوشش می‌دهند. این قاب حتی از خروجی‌های دستگاه مانند هدفون جک و خروجی شارژ USB-C نیز در مقابل گرد و غبار یا کُرک لباس محافظت می‌کند.

قاب‌های سری OtterBox Defender نیز مدل دیگری از همین شرکت است که معمولا همراه با  محافظ صفحه برای گوشی‌ها عرضه می‌شود اما به دلایلی، سری دیفندر این شرکت برای گوشی گلکسی اس 8، قاب محافظ صفحه عرضه نمی‌کند.

هر دو قاب معرفی شده، با انواع مختلف محافظ‌های صفحه نمایش سازگار است اما احتمالا مدل کامیوتر، انتخاب بهتری خواهد بود زیرا با همان کیفیت مدل دیگر ولی 10 دلار ارزان‌تر است.این قاب در وبسایت آمازون با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد.

·       Ringke Flex S Series

اگر دوست دارید نام قاب با نام خود گوشی شباهت داشته باشد، Ringke Flex S Series بهترین گزینه برای شماست.

بیشترین جاذبه قاب Ringke Flex S Series، حفاظت بالای گوشی است که داخل لایه‌ای نرم و انعطاف پذیر از جنس پلاستیک TPU قرار می‌گیرد. لایه بیرونی قاب نیز از جنس سخت پلی کربنات است که طراحی جالبی برای این قاب رقم زده است. این قاب قیمتی معادل 14 دلار دارد و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود.

·       VRS Design Cases

VRS Design در وبسایت خود انواع مختلفی از قاب‌ها را برای گلکسی اس 8 عرضه می‌کند که در ادامه یکی از آنها را معرفی می‌کنیم.

قاب Single Fit از جنس پلاستیک TPU ساخته شده و بدون اضافه کردن به حجم گوشی، قابی جمع و جور به نظر می‌آید. برخلاف سطح خود گوشی، این قاب در برابر جای اثر انگشت مقاوم است و همچنین برخلاف شیشه لغزنده گوریلا گلس سامسونگ گلکسی اس ‌، این گوشی را به راحتی در دست نگه می دارد. این قاب از سنسور اثر انگشت و دوربین واقع در پشت دستگاه، به خوبی محافظت می‌کند. قاب سینگل فیت قیمت 20 دلار دارد.

·       Spigen Liquid Air Armor

شرکت اسپیجن همیشه قاب‌های خوش دست و با کیفیت با امکانت محافظتی بالا عرضه می‌کند. این شرکت مدل‌های مختلفی قاب برای گلکسی اس 8 عرضه کرده که همگی عالی هستند. بسته به سلیقه خود می‌توانید یا قابی با جنس سخت و یا انعطاف پذیر و نرم از بین محصولات این شرکت انتخاب کنید.

Liquid Air Armor یکی از این قاب‌هاست که ترکیب زیبایی از جنس انعطاف پذیر پلاستیک TPU دارد که البته چندان کم حجم نیست اما کف دست محکم قرار می‌گیرد. این قاب تنها 10 دلار قیمت دارد.

·       Nomad Leather Folio Wallet

قاب چرمی Folio شبیه هیچ قابی که تا اینجا معرفی کردیم، نیست. در این قاب از چرم Horween استفاده شده است و ظاهری قدیمی مانند دارد. داخل قاب به رنگ قهوه‌ای روشن است و جای پول و کارت اعتباری نیز دارد. این قاب طراحی زیبایی دارد و امیدواریم در آینده نیز قاب‌های متونع تری از فولیو در بازار ببینیم.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا