شبکه‌های اجتماعی

شرط عجیب متا برای حذف اکانت Threads 

اپلیکیشن Threads، رقیب جدید توییتر با سرعتی فراتر از تصور، در حال جذب کاربران است و طبق گفته مارک زاکربرگ، تنها در هفت ساعت، ۱۰ میلیون نفر در آن ثبت‌نام کردند.  

این سرویس جدید که استفاده از آن مستلزم داشتن حساب کاربری در اینستاگرام است، یک شرط جالب یا بهتر بگوییم عجیب را در بخش سیاست‌های خود آورده است. در صفحه Supplemental Privacy Policy آمده: شما می‌توانید هر زمان که بخواهید پروفایل Threads خود را غیرفعال کنید، اما حذف آن تنها با حذف اکانت اینستاگرام ممکن است.

بر اساس آنچه متا اعلام کرده، می‌توان این چنین استنباط کرد که پروفایل Threads، بخشی از حساب کاربری اینستاگرام کاربر است. این سیاست، تعجب بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

اپلیکیشن Threads که یک برنامه گفت‌وگو محور متنبی بر متن است، به عنوان یک جایگزین برای اپلیکیشن تحت مدیریت ایلان ماسک یعنی توییتر معرفی شده است. اینستاگرام که در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، این برنامه را روز گذشته برای کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه کرد.  

شواهد نشان می‌دهد این اپلیکیشن در میان گزینه‌های متعددی که برای جایگزینی توییتر مطرح شده‌اند، مطلوب‌ترین انتخاب موجود است. زاکربرگ، مدیرعامل متا، روز گذشته اعلام کرد که این اپلیکیشن تنها در هفت ساعت توانست ۱۰ میلیون کاربر را جذب کند و با انتشار یک ایموجی، شگفتی خود را از این حجم از استقبال ابراز کرد.  

تاکنون برخی از شرکت‌ها و برندها از جمله نتفلیکس، آمازون، NFL، پپسی و… در Threads ثبت‌نام و به نوعی اعتماد خود را نسبت به این اپلیکیشن اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا