گوگل

مدیرعامل یوتیوب از سمت خود کناره‌گیری کرد

سوزان ووجیتسکی پس از ۹ سال رهبری یوتیوب و ۲۵ سال همکاری با شرکت گوگل، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی با ارسال پیامی‌به کارمندان یوتیوب از تصمیم خود برای قطع همکاری با گوگل خبر داد و اعلام کرد که قصد دارد وقت بیشتری را به خانواده و سلامتی خود و همچنین کارهای شخصی‌اش اختصاص دهد.

ووجیتسکی از همان روزهای نخست تاسیس گوگل توسط سرگی برین و لری پیج، به این شرکت پیوست و نقش وی در شکل‌گیری گوگل و رسیدن به جایگاهی که امروز شاهد آن هستیم، غیرقابل انکار بوده است. او حتی گاراژ خانه خود را در اختیار دو بنیانگذار گوگل قرار داد تا دفترشان را در آنجا دایر کنند.

او جالا در سال ۵۴ سالگی، تصمیم گرفت تا از اهالی مانتین ویو جدا شود و فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز کند. بعد از ووجیتسکی، قرار است نیل موهان، سکان هدایت یوتیوب را در دست گیرد.

موهان در سال ۲۰۰۷ و پس از آن که گوگل، شرکت DoubleClick را خریداری کرد، به گوگل پیوست و در سال ۲۰۱۵، به عنوان مدیر ارشد محصولات یوتیوب انتخاب شد. وی همچنین نقش مه‌می‌را در راه‌اندازی محصولاتی همچون یوتیوب تی‌وی، یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موزیک ایفاده کرده است.

البته قرار است ووجیتسکی قرار است به موهان در مدیریت یوتیوب کمک کند. گفته می‌شود که ووجیتسکی پس از کناره‌گیری، قبول کرده تا به عنوان مشاور در خدمت گوگل و آلفابت باشد و تجربیات خود را برای توسعه فعالیت‌های این مجموعه، ارائه دهد.

ووجیتسکی گفت که دوران فعلی، زمان بسیار مه‌می‌برای گوگل است و این اطمینان را به کارکنان داد که وضعیت یوتیوب در زمان مدیریت موهان همانند قبل، رو به رشد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا