گوناگون

تماشای آنلاین بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا

هاب ویژن رسانه ی نوپا در عرصه VoD‌ها که قصد دارد آثار خود را تا یک میلیون محصول سینمایی و سریالی مهیای تماشا در بستر رسانه‌ای خود کند، برای معرفی این سرویس با ما همراه باشید.

باگذر از دوران DVD‌ها و شکل سنتی تماشای فیلم از تلویزیون به عرصه ی Vod‌ها رسیدیم، وی او دی یعنی ویدئو به درخواست در هر زمان، در تلویزیون‌ها و سرویس‌های پخش زنده شما مجبورید در ساعت مقرر به تماشای برنامه مورد نظر بنشینید اما در سرویس VOD هاب ویژن شما در هر تایمی که بخواهید میتوانید به تماشا آنلاین فیلم و انیمیشن‌های روز بپردازید. در Hub vision میتوانید آثاری که دوست داشتید را در لیست تماشا خود ذخیره کنید و بعدا آنها را ببینید، همچنین شما با عضویت و تماشای یک فیلم تا هر جایی از آن اثر را که دیده باشید میتوانید بعدا ادامه را ببینید. مشارکت و رای به فیلم‌ها و سریال‌های این رسانه برای کاربران مهیا شده است که بتوانید بازخورد خود از هر عنوان را اعلام بفرمائید و یک لیست نیز از برترین فیلم‌هایی بازخورد کاربران نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین فیلم و سریال‌های هاب ویژن

۱- آنت

آنت (Annette) یک فیلم درام، موزیکال و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای فرانسه، مکزیک، آمریکا، سوئیس، بلژیک، ژاپن و آلمان به کارگردانی لئوس کاراکس است که توسط سه کمپانی CG Cinéma و ARTE و Arte France Cinéma تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ران میل و راسل میل به صورت مشترک به عهده داشته و هنرمندانی چون ماریون کوتیار، آدام درایور، ریلا فوکوشیما، سایمون هلبرگ، دوین مک دوول، آنجلی، لارن ایوانس، جولیا بولاک در آن ایفای نقش می‌کنند؛ فیلم آنت پس از حضور در جشنواره کن Cannes Film Festival موفق شد برنده ۲ جایزه برای بهترین کارگردانی و بهترین آهنگسازی شده و نامزد دریافت جایزه نخل طلایی برای بهترین کارگردانی نیز شود؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

۲- چپلوایت

چپلویت (Chapelwaite) سریالی ترسناک، رازآلود، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک بور استیرز و راشل لایترمن است که فصل اول آن در قالب ۱۰ قسمت در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط کمپانی Epix (I) تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز جیسون فیلاردی و پیتر فیلاردی به صورت مشترک برعهده داشته و از بازیگران آن میتوان به؛ آدرین برودی، جنیفر انس، سیرنا گولامگوس، امیلی هامپشایر، ایین هوو، ترینا کورکام، گورد رند، جنویو دیگریوز، آلگرا فولتون، دین آرمسترانگ، جنی ریموند اشاره کرد.

چپلوایت
چپلوایت

۳- استخراج

استخراج یا اکسترکشن (Extraction) با نام قبلی داکا و در مقطعی خروج از آتش یک فیلم در ژانر هیجان انگیز اکشن آمریکایی به کارگردانی سم هارگریو با فیلم نامه‌ای از جو روسو است. در این فیلم کریس همسورث، دیوید هاربر، گلشیفته فراهانی، راندیپ هودا، درک لوک، مانوج باجپایی، پانکاج تریپاتیو نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم توسط شرکت AGBO تولید شده است و در سال ۲۰۲۰ در شبکه نتفلیکس پخش شد. این فیلم با دوبله فارسی اختصاصی در هاب ویژن قرار گرفته است.

۴- لوکی

لوکی (Loki Series) سریالی اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا است؛ بازیگرانی چون تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، ریچارد‌ای گرانت، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، اریکا کولمن، جان لوین و ساشا لین در سریال لوکی به ایفای نقش پرداخته اند؛ این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده‌است و استمرار آن را با فیلم‌های فرنچایز به اشتراک می‌گذارد و عوامل آن در حال آماده‌سازی برای ساخت فصل دوم هستند.

۵- کروئلا

کروئلا
کروئلا

کروئلا یا کرولا (Cruella) فیلمی کمدی، جنایی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کریگ گیلسپی است؛ نویسندگی این فیلم را نیز دانا فاکس، تونی مک نامارا، آلین براش مک کنا برعهده داشته و بازیگرانی چون اما استون، اما تامپسون، جوئل فرای، پل والتر هاوزر، امیلی بیچام، کربی هاول-باپتیست، مارک استرانگ، اد بیرچ، دیلان لاو در آن بازی می‌کنند. این فیلم که براساس شخصیت کروئلا د ویل از رمان صد و یک سگ خالدار نوشته دودی اسمیت در سال ۱۹۵۶ ساخته شده و همچنین سومین لایو اکشن الهام گرفته شده از انیمیشن صد و یک سگ خالدار کمپانی دیزنی به حساب می‌آید، اولین بار در تاریخ ۱۸ می‌سال ۲۰۲۱ میلادی در مراسم فرش قرمز به نمایش درآمد سپس در ۲۸ می‌توسط دیزنی پلاس در کشور آمریکا پخش گردید؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و آن‌ها کارگردانی، بازی بازیگران، طراحی لباس و همچنین موسیقی متن فیلم را ستودند.

هاب ویژن تمامی آثار قرار گرفته در آرشیو خود را با دوبله اختصاصی قرار میدهد، همچنین یکی از ژانرهای پرطرفدار در این سرویس Vod عاشقانه می‌باشد که با ورود به بخش فیلم عاشقانه میتوانید دنیایی از فیلم‌های رمانتیک جدید و قدیمی را با زبان دلخواه ببینید، همچنین آرشیو ویژه فیلم‌های هندی عاشقانه نیز در حال تکمیل شدن است که در بین آنها هزاران اثر هندی محبوب را خواهید دید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا