گوناگون

نرم‌افزار حسابداری رایگان | از رویا تا واقعیت!

سبک زندگی امروز نیازمند مدیریت مالی در سطوح مختلف زندگی روزمره است و بر هیچ کسی پوشیده نیست که یک نرم افزار حسابداری با قابلیت‌های مناسب، بهترین ابزار برای موفقیت در این مسیر است. اما سوال اصلی اینجاست که آیا نرم افزارهای حسابداری که نتایج جستجوی اینترنتی ما مدعی رایگان بودن آنهاست، کاربری لازم را به ما ارائه می‌دهند و یا اساساً ادعای رایگان بودن آنها صحت دارد؟

نیاز به نرم افزار حسابداری رایگان

مدیریت امور مالی همواره یکی از نیازها و دغدغه های اساسی جوامع بشری بوده است. تاریخ هم نشان می دهد که جوامع بشری در دوران مختلف با استفاده از ابزارهای مختلف نسبت به مدیریت امور مالی اقدام می نموده اند و امروزه نرم افزارهای حسابداری یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت امور مالی کسب و کارها و حتی شخصی است و قاعدتا کاربران برای تهیه نرم افزار حسابداری مناسب خود با توجه به نیازها و نوع نرم افزار باید هزینه ای را پرداخت نمایند. اما افرادی در میان جامعه کاربران نرم افزارهای حسابداری هستند که بدلیل عدم امکان پرداخت هزینه نرم افزار، تمایل به استفاده از نرم افزار رایگان را دارند. و در این بین مجموعه هایی هستند که ادعای ارائه نرم افزارهای حسابداری رایگان را دارند اما آیا این ادعا اساسا از منظر رایگان بودن و یا کاربردی بودن صحت دارد؟

تجربه ما از نرم افزار حسابداری رایگان

بسیاری بنا به تجربه‌های ناخوشایند خود در گذشته، در زمان مواجه با چنین عنوان، تصور می‌‌کنند که برنامه نرم افزاری که رایگان در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد، طبیعتا دارای محدودیت‌های مشخص و دست و پا گیر است و یا  تنها برای بازه زمانی محدودی امکان استفاده از آن به صورت رایگان وجود دارد. البته باید اعتراف کنیم که این تصور آنچنان هم دور از واقعیت نیست؛ چرا که بسیاری از افراد از چنین عناوینی برای جلب مخاطب استفاده می‌کنند و سپس هر آنچه عنوان شده را کتمان و یا برای آن هزینه و یا بازه زمانی کوتاه مدتی مشخص می‌کنند تا مخاطب به اجبار بنا به نیازهای خود، مجبور به پرداخت هزینه‌های مربوطه شود.

رویکرد متفاوت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس

همانطور که بیان شد نیاز و در خواست برای نرم افزار حسابداری رایگان یکی از دغدغه های اصلی جامعه در حوزه مدیریت مالی است و در این میان هستند شرکتهایی که با رویکردی متفاوت و با اهمیت به وظایف اجتماعی خود، مسیری متفاوت را در بازار تولید نرم افزارهای حسابداری پیش گرفته‌اند. نرم افزار حسابداری پارمیس همراه، به عنوان محصول کاملا رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، برای محقق شدن وظیفه اجتماعی این شرکت در قبال افراد و خانواده ها، کسب‌و‌کارهای کوچک، اقشار کم درآمد و البته کسب و کارهای نوپا طراحی و تولید شده است.

گوشی همراه شما، مرکز مدیریت مالی شما

هر چند به اشتباه، اما بسیاری از افراد بر این باورند که در صورت عدم وجود کامپیوتر یا PC، قادر به استفاده از برنامه حسابداری خود نخواهند بود. با پیشرفت و ارزان‌تر شدن فناوری گوشی‌های همراه، باید گفت که حتی ضعیف‌ترین و ارزان قیمت‌ترین گوشی های همراه نیز از قدرت کافی برای اجرای برنامه حسابداری بهره مند هستند و دیگر نیازی به وجود PC برای اجرای یک برنامه حسابداری نیست. وجود برنامه های حسابداری مانند پارمیس همراه برای گوشی‌هایی با پلتفرم اندروید و iOS تایید کننده همین موضوع است.

امکانات نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه
امکانات نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه

اما در این میان سوال اصلی اینجاست که یک نرم افزار حسابداری در گوشی همراه شما، باید دارای چه ویژگی هایی باشد. بهتر است برای پاسخ به این سوال، ابتدا سوال دیگری را مطرح کنیم. یک فرد و یا یک کسب و کار کوچک به چه مواردی در برنامه حسابداری نیاز دارد. در بسیاری از مواقع ممکن است نیازهای شخصی شما از نیازهای کسب و کار شما در نرم افزار حسابداری بسیار متفاوت باشد. مشکل اصلی اینجاست که بسیاری از برنامه های حسابداری رایگان، برای امور شخصی طراحی شده‌اند و برای سادگی در کاربری از بسیاری از اصول حسابداری مورد نیاز در کسب و کارهای کوچک دور شده‌اند.

وجه تمایز نرم افزار حسابداری پارمیس

بارزترین ویژگی نرم افزار حسابداری پارمیس همراه که آن را از دیگر نرم افزارهای رایگان متمایز می‌کند، وفاداری و پایبندی این نرم افزار به اصول حسابداری و در عین حال رابط کاربری ساده و کارآمد آن است که کار با آن را برای کاربرانی بدون دانش حسابداری نیز تسهیل می‌کند. به همین دلیل است که شما می‌توانید از این نرم افزار علاوه بر مدیریت امور مالی شخصی، برای انجام امور حسابداری کسب و کارهای محدود خود نیز استفاده کنید و اصول حسابداری را در مسائل مالی خود لحاظ کنید.

این در حالی است که بسیاری از نرم افزارهای دیگر، برای ساده کردن رابط کاربری و کار با نرم افزار، اصول حسابداری را زیر پا گذاشته و در عمل نرم افزار را به یک نرم افزار دخل و خرج ساده تبدیل می‌کنند. به همین دلیل و عدم دسترسی به امکاناتی مانند تعریف صندوق، شخص و … امکانات نرم افزار با کسب و کار شما همخوانی ندارد.

امکانات حسابداری شخصی پارمیس همراه

شما در نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه، قادر به کنترل کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌ها ( به صورت نقدی و چکی) هستید. علاوه این می‌توانید صندوق، بانک، شخص، حساب، وام و اقساط  و بودجه بندی های مورد نظر خود را تعریف کنید تا مدیریت بهینه‌‌تری بر بخش های مختلف امور مالی خود داشته باشید. امکان تعریف پروژه، رویکرد در کنار خوانش اتوماتیک تراکنش کارتهای بانکی و … در یک نرم افزار حسابداری رایگان، نشان از مسئولیت‌پذیری بالای شرکت پارمیس در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد.

آیا تمام اقشار جامعه می‌توانند از این برنامه حسابداری استفاده کنند ؟

برای پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کرد که پارمیس همراه برای تمامی اقشار جامعه طراحی شده است و می‌تواند نیازهای متنوعی را پاسخگو باشد. از یک خانواده کوچک تا کسب و کاری محدود اما پویا و فعال.

اما جالب اینجاست که پارمیس به این نکته بسنده نکرده و به همین دلیل ویدئو آموزشی جامع در رابطه با بخش‌های مختلف این نرم افزار در سایت رسمی پارمیس قرار داده است تا همگی با کسب آموزش مورد نیاز، از این نرم افزار استفاده کنند.

مهمتر اینکه، پارمیس تولید و ارائه آموزش را نقطه نهایی وظایف خود در قبال جامعه ندانسته است. در همین راستا، با ارائه قابلیت پشتیبانی از طریق تیکت، سعی داشته است تا ارتباطی پایدار را بین کاربران و پارمیس برقرار کند و با ارائه بروزرسانی و قابلیت های جدید، نیازهای بیشتری را پاسخگو باشد.

حسابداری شخصی رایگان
حسابداری شخصی رایگان

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه برای دو بستر اندروید و iOS تولید شده و همزمان سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را پشتیبانی می نماید و به گواه آمار بازارچه های اپلیکیشن، جزء محبوب ترین اپ حسابداری شخصی در ایران می باشد.

برای دریافت این اپلیکیشن حسابداری رایگان می توانید به صفحه نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه در سایت پارمیس مراجعه نموده و نسخه مورد نیاز را دریافت نمایید و یا اینکه برای دریافت نسخه اندرویدی پارمیس همراه به گوگل پلی و کلیه بازارچه های ایرانی اندرویدی مانند بازار، مایکت و … مراجعه نمایید و برای دریافت نسخه iOS پارمیس همراه می توانید با نام Parmisak آنرا از اپل استور دانلود نموده و یا به استور های ایرانی مراجعه نمایید.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارمیس به آدرس www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره 02187758 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا