گوناگون

مزایای روغن ترانس نیناس، خرید و قیمت

اگر در حوضه تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی فعالیت دارید حتما باید با روغن ترانس آشنایی داشته باشید و بهترین نوع آن را بخرید. در این مطلب قصد داریم به بررسی، خرید و قیمت یکی از بهترین روغن ترانس‌ها بپردازیم. روغن ترانس نیناس یک عایق حرارتی و ایمن در جهت افزایش کارایی و بهبود بهره وری در ترانسفورماتور برق محسوب می‌شود. ما قصد داریم شما را در تهیه و خرید این روغن صنعتی همراهی کنیم.

روغن ترانس چیست؟

روغن ترانس یا روغن ترانسفورماتور یکی از روان کننده‌هایی است که عملیات محافظت و بهبود کارایی در اجزای الکتریکی را انجام می‌دهد. این روانکار به عنوان یک خنک کننده کاربرد دارد و دارای ویژگی دی الکتریک بوده که به عنوان عایق حرارتی نیز عمل می‌کند. اجزای الکتریکی از جمله ترانس برق، برخی از خازن‌ها و مدارشکن‌ها برای حفظ کارایی به یک روغن نیاز دارند. در نتیجه روغن nynas با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته، به عنوان روغن مخصوص ترانس برق و برنامه‌های الکتریکی تهیه شده است.

مزایای روغن ترانس نیناس

روغن نیناس یک روانکار برپایه روغن معدنی است که به همراه ترکیبات پیشرفته و مقاوم فرموله می‌شود. این روغن ترانسفورماتور از قطعات الکتریکی محافظت می‌کند تا در برابر جریان الکتریکی بالا و خطرات جریان برق آسیب نبینند. در نیروگاه‌ها و مراکز توزیع و تقسیم برق ترانس جزو مهم از سیستم محسوب می‌شود و هر گونه خطر از جمله افزایش دما و حتی رسوب، اکسیداسیون و رطوبت می‌تواند سایر مصرف کنندگان برق را دچار مشکل کند.

انتقال حرارت ترانس با روغن

یکی از وظایف مهم این روانکار کاهش حرارت و انتقال دما است. در اکثر مواقع به دلیل بار زیاد بر روی اجزای الکتریکی از جمله ترانسفورماتورها، دما به شدت بالا می‌رود. در چنین مواقعی به یک خنک کننده برای انتقال حرارت ترانسفورماتور نیاز است تا فعالیت سیستم مختل نشود.

ولتاژ شکست روغن ترانس

در روغن ترانسفورماتور ولتاژ شکست یک مورد حیاطی و مهم است. در روغن‌های ترانس معمولی حداکثر ولتاژ شکست معمولا ۳۵ KV است. یعنی در تست‌های آزمایشگاهی روغن با رسیدن به این ولتاژ جرقه می‌زند. این مورد می‌تواند در ترانس‌های ولتاژ بالا خطرناک باشد. به همین دلیل در نیناس نیترو لیبرا ولتاژ شکست تا ۷۰ KV افزایش پیدا کرده است. در نتیجه این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجهیزات الکتریکی با ولتاژ بالا است.

محافظت از ترانس در برابر اکسیداسیون

تجهیزات برقی بزرگ از جمله ترانس اغلب در فضای باز قرار دارند. به همین دلیل در معرض خطرات بیشتری از جمله رسوب، اکسیده شدن و گرد و غبار قرار دارند. روغن ترانس nynas به عنوان یک عایق محافظ از نفوذ گرد و غبار و آلودگی‌ها به سیم پیچی ترانسفورماتور جلوگیری می‌کند. همچنین در فصول بارندگی و محیط‌های مرطوب از اکسیده شدن و رسوبات احتمالی در اثر رطوبت می‌کاهد.

جلوگیری از جرقه و آتش سوزی در ترانسفورماتور

روغن ترانسفورماتور nynas به دلیل دارا بودن ولتاژ شکست بالا جریان اکتریکی زیادی را تحمل می‌کند. در نتیجه با افزایش جریان برق امکان آتش سوزی و جرقه زدن به حداقل میزان ممکن کاهش می‌یابد.

افزایش عمر ترانس برق و کاهش هزینه ها

با توجه به مزایای ذکر شده این روانکار عمر قطعات الکتریکی را افزایش داده و میزان خرابی را به کمترین حد ممکن کاهش می‌دهد. به همین ترتیب هزینه‌های تعویض و تعمیر ترانسفورماتور با این روغن کاهش یافته و مصرف کننده از نظر پرداخت هزینه به قطعات با قیمت بالا، در طولانی مدت معاف می‌شود.

علاوه بر این عمر طولانی محصول، میزان خرید روغن ترانس نیناس در کوتاه مدت را کاهش می‌دهد و فواصل تعویض روغن طولانی‌تر خواهد شد.

راهنمای خرید روغن نیناس

خرید روغن ترانس باید با دقت و احتیاط انجام شود. به همین دلیل ما به نکاتی اشاره می‌کنیم تا هنگام خریداری در کنار قیمت مناسب، روغنی با کیفیت بالا مد نظر باشد.

خرید از نمایندگی نیناس

در حال حاضر شرکت nynas در کشور ما نمایندگی رسمی و دفتر ندارد. به همین دلیل افراد سودجو با ترفندهایی محصولات بی‌کیفیت و غیر اصل را با قیمت‌های بسیار ارزان در بسته بندی مشابه تولید و به فروش می‌رسانند. به همین دلیل توصیه می‌شود روغن ترانس را حتما از مراکز معتبر و دارای مدرک وارداتی خریداری نمایید.

قیمت روغن ترانس nynas

قیمت ارزان برای خرید روغن صنعتی یکی از موارد وسوسه انگیر اما پر خطر است. همانطور که اشاره کردیم روغن‌های ارزان به صورت غیر اصل و بی‌کیفیت وارد بازار می‌شوند. به همین دلیل استفاده از آنها علاوه بر هدر رفتن هزینه صرف شده برای روغن، خطرات آسیب و خرابی ترانس را در پی خواهد داشت. در نتیجه فقط به قیمت ارزان اکتفا نکنید و در اولویت را در کیفیت و اصالت روغن قرار دهید.

قیمت روغن نیناس نیترو لیبرا بسته به زمان واردات و قیمت ارز متفاوت است. به همین علت توصیه می‌شود هنگام خرید با یکی از مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. فروشگاه ایران روغن به آدرس iranroghan. com یکی از برترین مراکز در تهیه و فروش روغن‌های صنعتی با بهترین قیمت است.

جمع بندی

روغن نیناس یکی از بهترین روغن‌های ترانس در جهان است که مزایای بسیاری دارد. مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر جریان الکتریکی، انتقال حرارت و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری قطعات الکتریکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. برای خرید و استعلام قیمت روغن nynas حتما از طریق مراکز معتبر و فروشندگان با تجربه اقدام کنید. ترانسفورماتور یکی از اجزای الکتریکی حساس است که مقداری بی‌دقتی می‌تواند باعث آسیب رسیدن به آن شود و عملکرد آن را برای مدتی مختل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا