گوناگون

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره است که با طراحی خاص خود نمایانگر تمدن و تاریخ ۲۵۰۰ ساله ایران کهن است. هتل مجلل داریوش، ۱۲هکتار از ضلع شمال شرقی جزیره کیش را به خود اختصاص داده است که با توجه به زیبایی و معماری خاص آن، این هتل به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل کیش تبدیل به یک جاذبه گردشگری برای سایر مسافران جزیره شده است.

درصورتی‌که قصد رزرو هتل در کیش را دارید، می‌توانید با مطالعه این مطلب با لوکس‌ترین و پر آوازه‌ترین هتل کیش آشنا شوید.

هتل داریوش کیش بنایی به قدمت تاریخ

این هتل لوکس که به مجموعه کاخ‌های تخت جمشید شباهت دارد، توسط بهترین معماران ایرانی در سال ۱۳۸۲ طراحی شد و سرانجام این بنای شگفت‌انگیز، یک زمین ۱۲ هکتاری را در ضلع شمال شرقی جزیره کیش به خود مزین کرده است. علاوه‌بر طراحی خاص این هتل، نام آن نیز برگرفته از نام چهارمین شاهنشاه هخامنشی، داریوش بزرگ است.

ساختمان سه طبقه هتل داریوش کیش در مجاور دریای نیلگون خلیج فارس با ۱۸۴ اتاق بنا شده است و در سال ۱۳۹۵ نیز مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند امکانات رفاهی و تفریحی مدرن‌تری را در اختیار میهمانان خود قرار دهد.

امکانات رفاهی هتل داریوش کیش

این هتل پرآوازه کیش، دارای ۱۸۴ اتاق، سوییت و کاباناهای لوکس با منظره آب‌های خلیج فارس و باغ و فضای سبز اطراف هتل است. همچنین خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد، این هتل را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های کیش در بین مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

رزرو هتل داریوش کیش

این هتل کیش دارای یک لابی بزرگ با ظرفیت ۴۰ نفر است.  در این لابی خدماتی از جمله خشک‌شویی با هزینه مجزا، تاکسی‌سرویس، آسانسور، کافه لابی، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان وجود دارد.

در صورت رزرو هتل داریوش کیش، اگر از طریق هواپیما راهی این شهر شوید، برای سهولت دسترسی شما به هتل، با خدمات ترانسفری رایگان در فرودگاه استقبال خواهید شد.  از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل می‌توان به سالن اسپا یا ماساژ تایلندی، استخر رو باز برای خانم‌ها و آقایان، اینترنت بی‌سیم، لاندری، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات پزشکی، نهار آلاکارت، صبحانه آزاد، فروشگاه و مرکز خرید نیز اشاره کرد.

خدمات تفریحی هتل داریوش کیش

درصورتی‌که در سفر به کیش قصد اقامت در این هتل کیش را دارید، بد نیست با امکانات تفریحی که هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، آشنا شوید تا در صورت ماندن در هتل خود را با آن‌ها سرگرم کنید.

امکانات رایگان هتل داریوش کیش شامل سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی مجهز، زمین تنیس، غواصی اختصاصی، آرایشگاه، آتلیه، زمین پینت بال، شبکه پخش فیلم و قایق سواری در دریاچه است. همچنین آکواریوم آب شور این هتل به عنوان اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه تا به امروز توانسته است به‌عنوان یک جاذبه توریستی موفق، گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری را به خود جذب کند.

یکی دیگر از برنامه‌های موفق هتل داریوش کیش برای مهمانان خود تورهای گردشگری در سطح شهر برای بازدید از پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، کنسرت‌ها و کشتی تفریحی است، این تورهای هدفمند باعث می‌شود که از زمان اقامت خود در کیش بهترین لذت را ببرید.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

با رزرو هتل داریوش که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران است می‌توانید از اتاق‌های آن که چشم‌انداز بی‌نظیری به ساحل، آبی‌های آبی خلیج فارس یا باغ هتل دارند، لذت ببرید. این هتل دو مدل اتاق کابانا دارد، یکی از این اتاق‌ها کاباناهای با حمام سانروف است که واقع در طبقه همکف هتل هستند، از آنجایی که دمای هوای کیش در بیشتر ایام سال شرجی و گرم است شما با رزرو این اتاق‌ها می‌توانید از دوش گرفتن در هوای آزاد یا حمام آفتاب نهایت لذت را ببرید.

اتاق های هتل داریوش کیش

دیگری کاباناهای معمولی با چشم‌انداز دریا است.  این اتاق‌های مجلل دارای یک تراس رو به دریا هستند که در صورت رزرو آنها درحالی‌که نسیم دریا صورت شما را نوازش می‌کند می‌توانید با گوش سپردن به صدای دریا و آواز مرغان دریایی استرس و خستگی را از خود دور کنید.

البته قابل ذکر است که اتاق‌های این هتل دارای تنوع بیشتری از جمله:  اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ  (حمام سانروف)، اتاق دو تخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ، اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ، سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به دریا، اتاق دو تخته لوکس رو به دریا، اتاق دو تخته لوکس رو به باغ، اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا، اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا و ویلاهای ساحلی هتل داریوش کیش است که رزرو آن‌ها بستگی به علاقه شما به دریا یا فضای سبز دارد.

رستوران‌های هتل داریوش کیش

با رزرو هتل داریوش، هم‌زمان به دو رستوران و دو کافی‌شاپ لاکچری دسترسی دارید.  در این رستوران‌ها انواع غذای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود.

رستوران آپادانا

این رستوران در مرکز طبقه همکف قرار دارد، اطراف این رستوران مانند کاخ آپادانا به‌واسطه ستون‌های بلندی احاطه شده است. همچنین طراحی و چیدمان این رستوران به‌گونه‌ای است که ارائه خدمات توسط پرسنل رستوران باعث سلب آسایش مهمانان هتل نگردد.

رستوران پاسارگاد

رستوران پاسارگاد در انتهای راهرو طبقه همکف هتل قرار دارد و با نورپردازی دلنشین و طراحی خاص خود که الهام گرفته از معماری باشکوه تخت جمشید و نمادهای آن است، سرو غذا را برای مهمانان خود دلپذیرتر می‌کند.  این رستوران از ساعت ۱۳ الی ۲۴ به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد.

کافی‌شاپ‌های هتل

این هتل دو کافی‌شاپ در لابی و در کنار استخر دارد که در زمان گفتگوهای صمیمانه یا کاری در این کافی‌شاپ‌ها می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

رزو آنلاین هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه است که با هزینه ۱۲۵ میلیون دلاری حمید ثابت بنا شده است. اکنون که با امکانات رفاهی و تفریحی هتل داریوش آشنا شده‌اید، درصورتی‌که تمایل دارید در این هتل باشکوه اقامت داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ جهت رزرو هتل اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا