تجارت

قیمت کارتخوان سیار؛ ۱ میلیون به بالا

قیمت کارتخوان سیار یکی از مهمترین مواردی است که ذهن اکثریت افراد را در موقع خرید کارتخوان مشغول و نگران می‌کند. با توجه به افزایش چشمگیر قیمت کالا، خصوصا کالاهای دیجیتال، شما شاهد افزایش قیمت دستگاه پوزهای سیار و ثابت در بازار نیز هستیم؛ از این رو شاید بسیاری از خریداران به دنبال گزینه‌های کم هزینه‌تری باشند و برای همین ذهن آنها به تهیه کارت خوان دسته دوم، خرید کارتخوان اقساطی، قیمت دستگاه کارتخوان سیار رایگان و…معطوف شده باشد و می‌خواهند قیمت کارتخوان دسته دوم و قیمت کارتخوان سیار اقساطی و گزینه کارتخوان سیار رایگان را باهم مقایسه کنند.

در این مطلب سعی داریم نگاهی اجمالی به قیمت انواع دستگاه کارتخوان داشته باشیم و لیستی از قیمت انواع کارتخوان سیار را ارائه کنیم. در این مطلب گزینه‌های مختلفی مانند قیمت کارتخوان دست دوم مانند دستگاه پوز S۹۰، قیمت کارتخوان لمسی و همچنین قیمت کارتخوان سیار بانکی مانند بانک ملت و ملی و دیگر بانک‌ها را… بررسی می‌کنیم. در ادامه چند مدل از دستگاه پوزهای بازار اعم از مقرون به صرفه ترین‌ها و همچنین پرفروش‌ترین کارتخوان‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد و شما می‌توانید با توجه به ویژگی هر دستگاه به بررسی آنها بپردازید و قیمت کارتخوان‌هایی مانند قیمت کارتخوان me31، قیمت کارتخوان d۲۳۰، قیمت کارتخوان s۹۱۵ و قیمت دستگاه کارتخوان مورفان را با هم مقایسه کنید و بعد از مقایسه بهترین کارتخوان سیار را برای خود برگزینید.

خدمات کارت خوان ایران، ارائه کننده انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر ایران است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های خدمات کارتخوان ایران (۰۲۱۲۸۴۲۵۷۱۰ – ۰۹۱۹۲۰۸۹۹۲۸) برای خرید و ثبت نام کارتخوان اقدام کنید و از قیمت دستگاه پوز بی‌سیم و ثابت مطلع شوید. همکاران ما با توجه به نوع کسب و کار و شرایط شما، بهترین مدل کارتخوان سیار و ثابت را معرفی خواهند کرد.

برای اطلاع از قیمت کارتخوان سیار و ثابت کلیک کنید:  قیمت کارتخوان سیار

کارتخوان یک میلیونی؛ دردسر بی‌پایان

کارتخوان‌های یک میلیون تومانی لزوما بهترین نیستند. شاید این کارتخوان‌ها به دلیل قیمت پایینی که دارند انتخاب بسیاری از افراد باشند؛ اما قبل از هر خرید توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌علت نیست.

به طور کلی این مدل کارتخوان‌ها استوک بوده و کارایی دستگاه نو و یا حتی در حد نو را ندارند و بسیاری از این دستگاه‌ها زود به زود به تعمیرات نیاز پیدا می‌کنند.

لیست قیمت دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان‌های سیمکارتی

حدودا ۳ میلیون تومان
کارتخوان‌های سیمکارتی وای فای دار 3.5 الی ۴.۵ میلیون تومان
کارتخوان‌های اندرویدی 8 الی ۱۲ میلیون تومان

پرفروش‌ترین کارتخوان‌های سیار؛ پرچمداران ۱۴۰۲ کدامند؟ 

در ادامه به معرفی چند مورد از پرفروش‌ترین کارتخوان‌های سیار می‌پردازیم و شما می‌توانید بعد از مطالعه مشخصات و ویژگی‌های آنها قیمت کارتخوان‌های سیار را مقایسه و بررسی کنید.

  • کارتخوان سیار نیولند ME31 

یکی از مدل‌های نسبتا جدید، کارتخوان سیار نیولند ME31 است که بسیار کوچک و کم وزن بوده و برای مشاغل با جابه جایی بالا، انتخاب مناسبی است. صفحه نمایش این مدل ۲.۴ اینچ و رنگی است. سرعت تراکنش این کارتخوان زیر ۳ ثانیه است و باتری آن قابلیت نگهداری شارژ بین ۱ تا ۳ روز دارد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید کارتخوان ME31 کلیک کنید:  کارتخوان نیولند

  • کارتخوان لمسی ۷۲۱۰ 

کارتخوان لمسی ۷۲۱۰ یکی از پرفروش‌ترین کارتخوان سیار‌های حال حاضر است. صفحه نمایش این دستگاه ۲.۸ اینچ بوده و رنگی و لمسی است. باتری دستگاه پوز ۷۲۱۰ می‌تواند میانگین بین ۱ تا ۳ روز شارژ نگه دارد و سرعت تراکنش آن بین ۱ تا ۳ ثانیه است که یکی از سریع‌ترین‌ها محسوب می‌شود. این کارتخوان سیار سیمکارتی است و همه ی سیمکارت‌های ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول، رایتل و شاتل قابل استفاده در این دستگاه هستند.

  • کارتخوان سیار مورفان H۹

یکی از بهترین کارتخوان‌های سیار، کارتخوان مورفان H۹ است که توانسته با داشتن صفحه رنگی ۲.۴ اینچی، وزن کم ۳۵۰ گرمی، سرعت تراکنش زیر ۳ ثانیه و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر لیتیومی، به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شود. در صورتی که محل کسب شما آنتن دهی خوب ندارد، می‌توانید مدل وای فای دار کارتخوان H۹ را تهیه کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید وقیمت دستگاه کارتخوان مورفان با شماره تماس‌های خدمات کارتخوان ایران تماس بگیرید.

کارتخوان رایگان بانکی؛ بلوکه شدن مبلغ دستگاه در بانک

یکی دیگر از گزینه‌های کم‌هزینه، کارتخوان رایگان یا همان کارتخوان بانکی است که به صورت امانی به شما داده می‌شود. توجه داشتید باشید که کارتخوان‌های بانکی کاملا رایگان نیستند و شما می‌بایست مبلغ مشخصی به صورت ودیعه در حساب خود بلوکه کنید.

قیمت دستگاه کارتخوان سیار رایگان یا همان ودیعه برای هر بانک متفاوت است.

از دیگر شرایط لازم برای دریافت کارتخوان رایگان، داشتن جواز کسب و تعداد تراکنش بالاست. در صورت نداشتن جواز و یا حتی تراکنش بالا، شما موظف به برگشت کارتخوان به بانک هستید.

شما می‌توانید به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه کرده و درخواست کارتخوان سیار و یا ثابت دهید. توجه داشته باشید که شرایط دریافت دستگاه پوز برای هر بانک متفاوت است.

در صورت نداشتن هیچ یک از شرایط ذکر شده می‌توانید برای تهیه کارتخوان شخصی اقدام کنید.

خدمات کارتخوان ایران شرکت فروش انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر ایران است. شما می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید. همکاران ما با توجه به میزان بودجه و نوع شغل شما، بهترین و مناسب‌ترین مدل‌های کارتخوان را معرفی خواهند کرد. سپس شما می‌توانید مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا واحد ثبت نام با شما تماس بگیرند. همکاران ما تمامی موارد لازم مانند فعال سازی دستگاه و فرایند ثبت نام مالیات کارتخوان را به طور کامل برای شما انجام خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا