ارز دیجیتال

ییلدفارمینگ راهی برای کسب درآمد بیشتر در نوبیتکس

قابلیت ییلد فارمینگ به نوبیتکس اضافه شد و کاربران ایرانی می‌توانند از طریق قفل کردن دارایی خود در پلتفرم‌های دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) پاداش کسب کنند.

صنعت نوپای بلاکچین، حالا دارد جای خود را به مرور و بیش از پیش در امور مالی باز می‌کند. امور مالی غیرمتمرکز چنان جذابیت‌هایی دارد که میلیون‌ها کاربر و ده‌ها شرکت بزرگ در دنیا، به سرمایه‌گذاری در آن روی آورده‌اند. در صنعت مالی متمرکز، نهادی مرکزی برای کنترل امور، سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه، پرداخت وام و… تعیین شده است، اما در دنیای غیرمتمرکز، همه این امور از سوی کاربران و نودهای شبکه صورت می‌گیرد.

ییلد فارمینگ فرایندی است که در آن، کاربران با دارایی‌های رمز ارزی خود، در پروژه‌های دیفای یا همان امور مالی غیر متمرکز مشارکت می‌کنند و از این طریق، پاداش دریافت می‌کنند.

 ییلد فارمنیگ نوبیتکس؛ عضو تازه نوبیفای

ییلدفارمینگ در نوبیتکس زیرمجموعه‌ای از محصول نوبیفای است. نوبیفای سرویسی است که کاربران نوبیتکس می‌توانند با سپردن دارایی‌های رمزارزی خود در آن، پاداش به دست بیاورند. استخر مشارکت، استیکینگ و ییلد فارمینگ بخش‌های مختلف نوبیفای هستند و با توسعه نوبیفای، کاربران هلدر می‌توانند دارایی رمزارزی خود را علاوه بر استیکینگ و دریافت پاداش، در پروتکل‌های ییلد فارمینگ نیز قفل کنند و پاداش بگیرند.

عملیات ییلد فارمینگ در نوبیتکس تا حدود زیادی مشابه استیکینگ است، با این تفاوت که فرآیند دریافت پاداش از استیکینگ فقط برای رمزارزهایی ممکن است که از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کنند، اما در ییلد فارمینگ این امکان برای رمزارزهای دیگر هم فراهم است. به این ترتیب کاربر می‌تواند بدون نیاز به درگیر شدن با پیچیدگی‌ها و ملزومات ییلد فارمینگ در پلتفرم‌های دیفای و با استفاده از یک بستر یکپارچه، در ییلد فارمینگ رمزارزهای مختلف مشارکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا