گوناگون

با این کد تخفیف ها کالای سوپرمارکتی رو ارزون ارزون بخر

اغلب افراد به صورت روزانه یا حداقل هفتگی برای خرید کالا و مایحتاج مصرفی خود به سوپرمارکت می‌روند. اگر آنها این فرصت را داشته باشند که در خریدهای همیشگی خود صرفه‌جویی کرده و تخفیف بگیرند، مجموع هزینه‌های ماهانه شان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. در سالیان اخیر هم خرید آنلاین با سرعت چشمگیری رشد کرده و امروزه بسیاری از کاربران نیازهای ضروری خود را با چند کلیک سفارش می‌دهند. به همین دلایل هم هست که آشنایی با کدتخفیف سوپر مارکت های آنلاین برای همه افرادی که اینترنتی خرید می‌کنند یا قصد چنین نوع خریدی را دارند، از واجبات است. حتی اگر تا به حال تجربه خرید آنلاین را نداشته‌اید، آشنایی با کد تخفیف های اسنپ مارکت، اکالا و اسنپ اکسپرس باعث می‌شود این شیوه از خرید را در اولویت اول خود قرار داده و همیشه خریدهایی به صرفه و ارزانی داشته باشید.

البته، تخفیف گرفتن از سوپرمارکت‌های اینترنتی اصول و شیوه‌های خاص خود را دارد. برای مثال، باید بدانید از میان چندین سوپر مارکت آنلاین کدام بهترین عملکرد را داشته و می‌تواند پاسخگوی تمام خواسته‌های شما باشد. علاوه بر این، همه فروشگاه‌های اینترنتی پرطرفدار هم از تمام جنبه‌های خدماتی مشابه هم نیستند. برای مثال؛ اسنپ مارکت که در همکاری مشترک اسنپ با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار و مایلی ایجاد شده است، تخفیف های تا سقف 70 درصدی دارد و خرید عمده از آن به صرفه است. اکالا که شعبه آنلاین فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش است، شهرهای بسیار زیادی را پوشش می‌دهد و در دسترس همه قرار دارد. اسنپ اکسپرس نیز با سوپرمارکت های سطح شهر همکاری می‌کند و فرآیند ارسال سفارش‌ها در آن بسیار سریع است. از همه مهم‌تر، باید با انواع مختلف کد تخفیف‌های هر سوپر مارکت آنلاین آشنایی داشته باشید و بدانید که هر کدام را در چه موقعیتی به کار ببرید تا بیشترین مقدار تخفیف را دریافت کنید و بالاترین سود را در هر سفارش به دست بیاورید.

اسنپ مارکت؛ خرید ارزان اقلام سوپر مارکتی

اسنپ مارکت، یکی از سوپر مارکت‌های آنلاین اسنپ است که با ارائه قیمت‌های ارزان و تخفیف های استثنایی توانسته در خرید عمده نسبت به سایر رقبا برتری چشمگیری پیدا کند. اسنپ مارکت اپلیکیشن جداگانه دارد ولی در بخش «تخفیف بیشتر» قسمت سوپرمارکت سوپراپلیکیشن اسنپ نیز در دسترس است. البته، شهرهای کمی را پوشش می‌دهد. این سایت فقط در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، اهواز، قزوین و کرج (مارلیک و شهریار) حضور دارد که شعبه فیزیکی هایپر استار در آن فعال است. هایپراستار اسنپ مارکت را می‌توان تنها سوپر مارکتی دانست که تضمین قیمت دارد و اگر کالایی را بخرید که قیمت کمتر از آن در جایی پیدا شود، به شما جایزه می‌دهد.

این سوپر مارکت یکی از بالاترین تنوع‌های کالایی را داشته و امکان خرید انواع محصولات ضروری برنج و روغن، پوشک بچه، مواد شوینده بهداشتی، تنقلات، نوشیدنی غیرالکلی، مرغ و گوشت، ماکارونی و… را به شما می‌دهد. اسنپ مارکت در طول ماه نیز طرح‌های متنوعی به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند که طی آن اجناس مختلفی را با قیمت حراج برای کاربران خود عرضه می‌کند. یکی از این کمپین‌ها مارکت پارتی است که می‌توانید اجناس مورد نظر خود را تا 70 درصد ارزان‌تر از هایپر استار نزدیک خود سفارش دهید. این در حالی است که با به کار بردن کد تخفیف اسنپ مارکت هم بخشی از مبلغ خرید شما کاهش پیدا کرده و در هر سفارش تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید. در نتیجه، میزان هزینه ای که در طول یک یا چند ماه برای تهیه اقلام مصرفی می‌پردازید، به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

اکالا؛ ارزان ترین شعبه افق کوروش

سوپرمارکت های آنلاین پدیده‌های نسبتاً جدیدی محسوب می‌شوند. به همین دلیل هم هنوز دامنه خدمات رسانی و شهرهای تحت پوشش آن‌ها محدود بوده و گستردگی لازم را ندارد. به عبارت دیگر، این سوپر مارکت های اینترنتی تنها در برخی از شهر‌ها در دسترس هستند. از این میان، اکالا از نظر تعداد شهرهای تحت پوشش حرف اول را می‌زند. دلیل آن هم گستردگی شعب فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش است. در نتیجه، سفارش اینترنتی از افق کوروش اکالا در بیش از 150 شهر‌ پشتیبانی می‌شود. اگر هنوز به صورت آنلاین از شعبه های افق کوروش شهر خود سفارشی نداشته‌اید یا نمی‌دانید که چنین امکانی وجود دارد یا نه، بهتر است اپلیکیشن یا سایت اوکالا را بررسی کنید.

کد تخفیف اکالا از جمله مزیت‌های برجسته خرید آنلاین از فروشگاه‌های زنجیره ای افق کورش است که امکان خرید ارزان با تخفیف بیشتر را به شما می‌دهد. این کد تخفیف‌ها تنوع بالایی داشته و برای سفارش اجناس دسته‌بندی‌های مختلف از اقلام تنظیم بازار گرفته تا محصولات بهداشتی، مواد غذایی، دستمال و شوینده، خشکبار، بیسکوئیت و پفک و … کاربرد دارد. در نظر داشته باشید علاوه بر افق کوروش اقلامی که در امارکت، باغ ایرانی، ابیزینس و هایپر فامیلی نیز وجود دارند را می‌توانید با کدتخفیف اکالا سفارش دهید. البته سوپرمارکت اومارکت و هایپرفامیلی به صورت محدود فقط در تهران و کرج فعالیت دارند.

اسنپ اکسپرس؛ تجربه خریدی سریع و ارزان

اسنپ اکسپرس موفق‌ترین نمونه یک سوپرمارکت آنلاین است که این موفقیت را مدیون سرعت بالای ارسال سفارشات و قیمت های مناسبی است که به لطف کد تخفیف فراهم شده است. اگر نیاز به خرید کالاهای مصرفی روزمره دارید؛ اما نمی‌خواهید وقتتان را برای رفتن به سوپری محل تلف کنید، اسنپ اکسپرس بهترین راه است. متوسط مدت زمان از ثبت سفارش تا تحویل آن به خریدار در این فروشگاه کمتر از 30 دقیقه است. با یک محاسبه سر انگشتی متوجه می‌شوید که این سریع‌ترین راه خرید هر نوع محصول سوپرمارکتی به ویژه در شهرهای بزرگ پرترافیک است. این سوپرمارکت اینترنتی نیز اپلیکیشن اختصاصی خود را دارد ولی از بخش «تحویل فوری» اپ اسنپ هم قابل مشاهده است.

و اما اسنپ اکسپرس چطور می‌تواند با چنین سرعتی سفارشات را تحویل دهد؟ این سوپرمارکت به جای اینکه کالاهای خود را در یک محل انبار کند، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند محسن، جانبو، رفاه، حیات، گندم و حتی سوپرمارکت های سطح شهر همکاری می‌کند. به همین دلیل هم شما با ثبت سفارش در حقیقت از فروشگاه های اطراف خود خرید می‌کنید. به کمک پیک اکسپرس نیز خریدهایتان به سرعت درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. به این ترتیب؛ در عین اینکه خریدی راحت داشته‌اید، به رونق سوپری های کوچک محلی هم کمک کرده‌اید. در کنار سرعت بالا، مناسب بودن قیمت‌ها هم مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. کد تخفیف اسنپ اکسپرس هم خریدی ارزان و به صرفه را بدون هیچ گونه پیش شرطی برای همگان فراهم می‌کند.

مزایای خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین

فروشگاه‌هایی که در بالا معرفی شدند از بهترین سوپر مارکت‌های آنلاین ایران با کد تخفیف های جذاب اند. وجود کدتخفیف می‌تواند هر خریدی را لذت بخش تر کند. فرقی ندارد می‌خواهید اولین خرید خود را انجام دهید یا سفارش غیر اول ثبت کنید. در هر حال؛ برای خرید شما چندین کد تخفیف سوپرمارکتی مختلف وجود دارد که با به کار بردن آن‌ها هزینه سفارش کالاهای روزانه‌تان (مانند گوشت و مرغ و برنج) کاهش می‌یابد. اما وجود این کد تخفیف‌ها تنها مزیت خرید از سوپر مارکت‌های اینترنتی نیست. با مراجعه به این سوپرمارکت های آنلاین خرید شما راحت و سریع تر از همیشه انجام شده و عمر خود را در ترافیک یا شلوغی فروشگاه‌ها تلف نمی‌کنید. از طرفی، تنوع بالای محصولات این امکان را به شما می‌دهد که به جای رفتن به مغازه و فروشگاه‌های مختلف، همه کالاهایی که نیاز دارید را یک جا خریداری کنید. نحوه و سرعت ارسال بسته‌ها نیز به صورتی است که تمام اقلام سفارش، همه با هم و در بسته بندی مناسب، در کمترین زمان ممکن و در سلامت کامل به دستتان می‌رسند. بدیهی است که در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل خرید و ثبت سفارش می‌توانید از کمک پشتیبانی تلفنی یا چت آنلاین استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ مارکت، اکالا و اسنپ اکسپرس
کد تخفیف اسنپ مارکت، اکالا و اسنپ اکسپرس

نحوه دریافت کد تخفیف رایگان

اولین قدم برای خرید ارزان محصولات سوپر مارکتی و غیر سوپرمارکتی یافتن کد تخفیف آنهاست. توصیه ما برای دریافت رایگان کد تخفیف های معتبر و واقعی، مراجعه به کانال تخفیف است. به یکی از شیوه های زیر از جدیدترین کد تخفیف ها اطلاع پیدا می‌کنید:

  • نصب رایگان اپلیکیشن کانال تخفیف
  • مراجعه به سایت کانال تخفیف و ثبت نام در آن
  • استفاده از افزونه کروم یا فایرفاکس کانال تخفیف
  • فالو کردن شبکه‌های اجتماعی تلگرام، بله و اینستاگرام کانال تخفیف

نام اسنپ اکسپرس، اکالا، اسنپ مارکت یا هر سایت فروشگاهی دیگری که مد نظر دارید را جستجو کنید. به همین راحتی، همه کدتخفیف های آن سوپرمارکت یا فروشگاه به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. کد تخفیف مناسب خود را انتخاب کرده و با کلیک روی لینک وارد فروشگاه شوید. قبل از پرداخت نهایی با ثبت کد، اجناس مورد نظرتان را ارزان ارزان بخرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا