اینترنت

تفاوت هاست وردپرس ایران با هاست لینوکس اشتراکی

چرا باید برای وبسایت وردپرسی هاست وردپرسی خرید؟

برای میزبانی وبسایت‌های وردپرس از ارائه کنندگانی که دارای سرور‌های قدرتمندی هستند خرید هاست وردپرس ایران را انجام دهید. وبسایت‌های وردپرسی بر خلاف ظاهر سبک و ساده، منابع بیشتری در سمت سرور اشغال می‌کنند و این باعث می‌شود اکثر طراحان وردپرس مدام به دنبال انتقال و جابجایی سرویس‌های میزبانی بین هاستینگ‌ها باشند. شرکت‌های هاستینگ در این امر مقصر نیستند و کاربران و طراحان وردپرس باید این را در نظر بگیرند به دلیل وجود باگ‌های فراوان در قالب‌ها و افزونه‌های غیر اورجینالی که استفاده می‌کنند، مصرف منابع غیرقابل پیش‌بینی بر روی وردرس خواهند داشت، به همین علت بهتر است از همان ابتدا در انتخاب سرویس میزبانی دقت کنند و خرید میزبانی وردپرس ایران را در اولویت کار خود قرار دهند.

هاست وردپرس فایر سرور چه ویژگی‌هایی دارد؟

فایرسرور با تیم متخصص و متبحر در زمینه میزبانی وب، آماده میزبانی وبسایت‌های وردپرسی و ووکامرسی شماست. سخت افزار سرور‌های اصلی از برند HPE تهیه شده و محل قرار گیری سرور‌ها در دیتاسنتر‌های شاتل، پارس آنلاین و آسیاتک است. مالک این سرور‌ها و تجهیزات شبکه نیز فایر سرور بوده و به همین علت است که دسترسی تمام تجهیزات قرار داده شده را در اختیار دارد و به بهترین شکل ممکن ارائه سرویس می‌کند. هاست وردپرس ایران بر روی SSD NVMe قرار دارد و از این رو سرعت بسیار بالائی برای کاربران خواهد داشت و در صورت بهینه بودن وبسایت، در کمترین زمان ممکن وردپرس و ووکامرس شما برای کاربران لود خواهد شد.

ضمناً فایر سرور بر روی اکثر سرور‌ها از cPanel که قدرتمند‌ترین و محبوب‌ترین پنل دنیاست استفاده می‌کند و وب سرور LiteSpeed که بهترین وب سرور مناسب برای وبسایت‌های وردپرسی و ووکامرسی است پیاده سازی و کانفیگ شده است. فایر سرور هاست رایگان و هاست اسپانسری به استارتاپ‌های دارای طرح توجیهی ارائه می‌کند. شما نیز در صورت داشتن طرح توجیهی می‌توانید با کارشناسان فایر سرور در ارتباط باشید. بکاپ‌گیری در هاست‌های وردپرس و اشتراکی به صورت منظم انجام می‌شود. یکی ارائه کنندگان حرفه‌ای خدمات هاست می‌توان فایر سرور را نامبرد.

خرید هاست لینوکس ایران مناسب چه استفاده‌ای خواهد بود؟

هاست لینوکس ایران مناسب کاربرانی است که دارای وبسایت استاتیک یا داینامیک سبک هستند، با توجه به اینکه در لینوکس ایران منابع به صورت اشتراکی ارائه می‌شود وبسایت‌های کم بازدید می‌باشد. هاست لینوکس اشتراکی مناسب وبسایت‌هایی است که با زبان‌های لینوکسی مانند PHP, Laravel و… برنامه نویسی شده اند. پایگاه داده Mysql  و MariaDB قابل دسترس در سرویس میزبانی لینوکس ایران خواهد بود.

کنترل منابع مصرف شده وردپرس در هاست وردپرس

برای کنترل منابع مصرفی توسط وردپرس، اصولا اگر هاستینگ شما از سیستم عامل CloudLinux در سرور خود ارائه کرده باشد، باید افزونه Resource Usage را در داخل cPanel بتوانید مشاهده کنید. شما از طریق این افزونه می‌توانید منابع مصرف شده مانند I/O، RAM, CPU, Entry Process را بررسی کنید. حتی در صورتی که خطای ۵۰۳ در هاست وردپرس داشتید و اگر این خطا مرتبه کمبود منابع شما در هاست فوق باشد، در نمودار Faults می‌توانید مشاهده کنید؛ در این حالت شما باید از هاستینگ خود درخواست کنید تا افزایش منابع در هاست وردپرس را برایتان انجام دهد که این مورد نیز مطمئناً با هزینه اضافه ماهیانه یا سالیانه برای سرویس هاست وردپرس شما انجام خواهد شد. تمامی سرویس‌ها از آپتایم ۹۹٪ بهره مند هستند.

مزایا و معایب خرید هاست لینوکس اشتراکی

  • مزایا:  قیمت پایین
  • معایب:  دارای منابع RAM, CPU, IO کمتر – وب سرور آپاچی

مزایا و معایب خرید هاست وردپرس ایران

  • مزایا:  اختصاص مقدار مشخص I/O، RAM, CPU، دارای وب سرور لایت اسپید، دارای افزونه کش لایت اسپید
  • معایب:  قیمت بالاتر به دلیل منابع بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا