گوناگون

آموزش رایگان نام نویسی در لاتاری گرین کارت

آموزش رایگان نام نویسی در لاتاری گرین کارت آمریکا که دغدغه خیلی از کاربران سایت موسسه ایرانیان لاتاری، ثبت نام لاتاری آمریکا است. در این مقاله، قصد داریم تا نحوه ثبت نام لاتاری و تکمیل فرم ثبت نام لاتاری در سایت موسسه ایرانیان لاتاری را با هم مرور کنیم.

اگر شما هم متقاضی ثبت نام لاتاری هستید و یا برای اولین بار نام لاتاری آمریکا به گوشتان خورده، باید بدانید که وقت زیادی برای ثبت نام ندارید!

آسان‌ترین مسیر رسیدن به گرین کارت آمریکا چیست؟

مهم‌ترین مزایای گرین کارت آمریکا برای دارندگان آن این است که امکان زندگی، کار و تحصیل بدون محدودیت در ایالت دلخواه را دارند، و می‌توانند پس از حدود ۵ سال شهروندی و پاسپورت آمریکا را دریافت نموده و برای اعضای خانواده درجه ۱ خود نیز درخواست گرین کارت دهد.

برای اخذ گرین کارت آمریکا، راه‌های مختلفی وجود دارد:

  •  اقدام از طریق اعضای خانواده درجه یک که گرین کارت آمریکا را داشته و یا سیتیزن آمریکا باشند؛
  •  اقدام از طریق سرمایه گذاری حداقل ۸۰۰ هزار دلاری در مناطق هدف در آمریکا؛
  •  و یا اقدام به واسطه مهارت‌های علمی، ورزشی، هنری و … خارق العاده و یا اثبات نخبه بودن به واسطه دستاوردهای شغلی، ورزشی، علمی و … در سطح جهانی از جمله مسیر‌های مهاجرت دائم به ایالات متحده است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که شامل هیچ یک از امتیازات فوق نمی‌شوید، می‌توانید از آسان‌ترین مسیر اخذ گرین کارت آمریکا، شانس خود را امتحان کنید.

ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا، آسان‌ترین مسیر مهاجرت به آمریکا با لاتاری است که به شرایط ویژه‌ای نیاز ندارد.

برای ثبت نام در لاتاری آمریکا، فقط کافیست تا واجد یکی از شرایط تحصیلی یا شغلی باشید:

  •  داشتن تحصیلات حداقل دیپلم دوازده ساله دبیرستان؛ یا داشتن ۲ سال سابقه کار طی ۵ سال اخیر در مشاغل با نمره ۷ یا بالاتر (طبق استاندارد وزارت کار آمریکا)
  •  بومی بودن در یک کشور مجاز برای ثبت نام لاتاری (مانند ایران)

البته علاوه بر موارد فوق، به یک عکس استاندارد برای فرم ثبت نام لاتاری نیاز خواهید داشت.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا قدم به قدم نحوه ثبت نام در وبسایت موسسه ایرانیان لاتاری را به شما آموزش دهیم و نکات لازم را با هم مرور کنیم.

چرا با ایرانیان لاتاری ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در لاتاری آمریکا به معنای ارسال درخواست مهاجرتی متقاضی برای اخذ گرین کارت آمریکا است.

چرا با ایرانیان لاتاری ثبت نام کنیم؟

پس برای تکمیل این فرم، صرفا دانش زبان انگلیسی کافی نیست، بلکه متقاضی باید از قوانین مهاجرتی ایالات متحده آمریکا، که نسبت به اکثر کشورهای جهان سختگیرانه‌تر هستند، آگاهی کافی داشته باشد.
ایرانیان مهاجر همراه (ثبت ۵۲۰۳۶) که با نام ایرانیان لاتاری در حوزه اخذ ویزاهای لاتاری تنوع نژادی آمریکا فعالیت دارد، بیش از ۸ سال است که توانسته با تکیه بر دانش به روز در زمینه قوانین مهاجرتی ایالات متحده آمریکا و صدها پرونده موفق لاتاری تنوع نژادی آمریکا، به تخصصی‌ترین موسسه در حیطه اخذ ویزاهای لاتاری در ایران تبدیل شود.

بسیاری از افراد متقاضی ثبت نام، تصور می‌کنند که برندگان دوره‌های قبل لاتاری آمریکا و یا افرادی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، می‌توانند آن‌ها را به طور کامل برای ثبت نام و یا طی مراحل اخذ ویزا راهنمایی کنند.

اما واقعیت این است که هیچ یک از متقاضیان ثبت نام و اخذ ویزای لاتاری آمریکا، شرایط یکسانی ندارند! و شرایط و قوانین در هر سال مالی ممکن است نسبت به سالهای قبل تغییر کند.

به این ترتیب، کمک رفتن از افراد متخصص و موسسات خوشنام در این زمینه می‌تواند از بسیاری اشتباهات که منجر به از دست رفتن شانس برندگان لاتاری می‌شود، جلوگیری نمایند.

نحوه ثبت نام لاتاری در سایت موسسه ایرانیان لاتاری

جهت ثبت نام لاتاری با موسسه ایرانیان لاتاری، لازم است تا مراحل زیر را با دقت پشت سر بگذارید.

ورود به فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

برای ورود به وبسایت از آدرس زیر وارد شوید و روی گزینه ثبت نام لاتاری کلیک کنید:

iranian-lottery.com

طرح طلایی و عادی ثبت نام لاتاری در موسسه ایرانیان لاتاری

برای شروع ثبت نام، باید طرح ثبت نامی خود را انتخاب کنید:

  •  خدمات طرح عادی:  بررسی اطلاعات و عکسها، انجام ثبت نام صحیح طبق دستورالعمل رسمی وزارت امورخارجه آمریکا، آپلود رسید ثبت نام در پنل کاربری، اعلام نتیجه از طریق پیامک و پنل کاربری.
  • خدمات طرح طلایی:  بهره مندی از تمامی خدمات طرح عادی + خدمات رایگان تا اخذ ویزا در صورت برنده شدن در لاتاری به ثبتنام کنندگان طرح طلایی موسسه

شانس برنده شدن در لاتاری در هر دو طرح عادی و طلایی به یک میزان خواهد بود و تفاوتی ندارد.

انتخاب وضعیت تاهل

  • مجرد ازدواج نکرده:  شخصی که تاکنون ازدواج نکرده است.
  • متاهل:  شخصی که در زمان ثبت نام لاتاری بصورت رسمی و قانونی ازدواج کرده و سند ازدواج رسمی دارد.
  • مجرد مطلقه:  شخصی که در زمان ثبت نام لاتاری بصورت رسمی و قانونی جدا شده است و طلاق نامه رسمی دارد.
  • مجرد همسر فوت شده:  شخصی که در زمان ثبت نام لاتاری همسر او فوت شده باشد.
  • متاهل همسر مقیم آمریکا:  افراد متاهلی که در زمان ثبت نام لاتاری همسر رسمی و قانونی آن‌ها دارنده گرین کارت و یا شهروندی ایالات متحده باشد.

! توجه: انتخاب گزینه تاهل مغایر با آنچه در زمان ثبت نام وجود دارد، باعث از بین رفتن شانس اخذ ویزا برای برندگان لاتاری می‌شود!

ثبت نام یک شانسه و دوشانسه (فقط ویژه افراد متاهل)

  • ثبت نام یک شانسه:  فقط یکی از زوجین (یا خانم یا آقا) به عنوان نفر اصلی ثبت نام می‌کند و همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال آن‌ها زیرمجموعه خواهند بود.
  • ثبت نام دو شانسه:  یکبار آقا به عنوان نفر اصلی ثبت نام می‌کند و همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال آن‌ها زیرمجموعه خواهند بود؛ و یکبار خانم به عنوان نفر اصلی ثبت نام شده و همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال آن‌ها زیرمجموعه می‌شوند.

! توجه: برای ثبت نام دوشانسه، فقط کافیست گزینه «دوشانسه» را انتخاب کنید و یک فرم ثبت نام در سایت موسسه تکمیل کنید تا دو رسید ثبت نام به شما تحویل داده شود و از ثبت نام تکراری اکیدا خودداری فرمایید!

تعداد فرزندان

  • فرزندانی که در فرم ثبت نام لاتاری ذکر می‌شوند باید در زمان ثبت نام حتما مجرد و زیر ۲۱ سال باشند.
  • منظور از فرزندان، یعنی فرزندان واقعی آن زوج، فرزند خوانده قانونی و فرزند همسر از ازدواج‌های قبلی، حتی اگر فرزندان با متقاضی ثبت نام و همسر او زندگی نکنند و یا حضانت فرزند با متقاضی ثبت نام و یا همسر او نباشد.

تعرفه ثبت نام و کد تخفیف

تعرفه ثبت نام موسسه ایرانیان لاتاری در ازای انجام خدمات ثبت نام اخذ می‌شود و پس از پرداخت در سایت موسسه، عودت وجه امکان پذیر نمی‌باشد.

کد تخفیف‌های فعال در بالای پنل ثبت نام در سایت موسسه ایرانیان لاتاری قابل مشاهده خواهند بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکات مربوط به فرم ثبت نام لاتاری در موسسه ایرانیان لاتاری

  • نام و نام خانوادگی خود را با املای صحیح و به صورت کامل و طبق آنچه در شناسنامه و یا پاسپورتتان درج شده ثبت نمایید. دقت کنید که نام و نام خانوادگی خود را جابجا ثبت نکنید!
  • تاریخ تولد خود را به شمسی و یا میلادی، طبق آن چه در شناسنامه و یا پاسپورتتان درج شده، ثبت نمایید. اگر تاریخ تولد واقعیتان با آنچه در شناسنامه و پاسپورت درج شده مغایرت دارد، ملاک تاریخ درست، اسناد هویتی شما یعنی شناسنامه و یا پاسپورت خواهد بود.
  • شهر محل تولد خود را طبق آن چه در شناسنامه و یا پاسپورتتان درج شده، ثبت نمایید.

! توجه: در صورتی که متولد کشوری بجز ایران هستید، شهر محل تولد خود را نوشته و نام کشور محل تولد را نیز به درستی انتخاب نمایید.

عکس استاندارد لاتاری

عکس استاندارد لاتاری

  • استفاده از عکسی که در ثبتنام لاتاری دوره‌های قبل استفاده شده ممنوع است!
  • ابعاد عکس باید مربعی باشد به طوری که عرض شانه‌ها و کمی از فضای خالی بالای سر فرد مشخص باشند.
  • از ارسال عکسهای ۳*۴ و یا پرسنلی با ابعاد مستطیلی جدا خودداری فرمایید.
  • نور عکس باید مناسب باشد، نور شدید نباید روی صورت باشد و سایه شدید روی صورت و روی دیوار پشت سر نباشد.
  • صورت و نگاه شخص باید مستقیما رو به دوربین باشد و هیج چیزی مانند عینک، مو، دست، شال و … گردی صورت را نپوشاند.
  • استفاده از حجاب مانعی ندارد، اما استفاده از گل سر، کلاه، کلاه گیس، لنز رنگی، سمعک، هدفون، هندزفری و … ممنوع است.
  • پس زمینه عکس باید سفید و ساده باشد، استفاده از فلاش دوربین در هنگام عکس گرفتن مجاز نیست.
  • عکس باید باکیفیت و واضح بوده، و به هیج وجه تار و بیکیفیت نباشد، استفاده از حالت پرتره و تار کردن پس زمینه در هنگام عکس گرفتن با گوشی موبایل مجاز نیست.
  • نوزادان باید روی یک پارچه سفید ساده قرار داده شده و طبق ضوابط فوق از روبرو از آنها عکس گرفته شود، بطوری که هیچ چیز روی صورت را نپوشانده و چشم‌ها باز باشند.

آخرین مقطع تحصیلی

  • افرادی که تحصیلات زیر دیپلم دارند، یا دیپلم بزرگسالان دارند، واجد شرایط اخذ ویزا نیستند، اما می‌توانند با موسسه ایرانیان لاتاری ثبت نام نمایند و در صورت برنده شدن، در ادامه مسیر از راهنمایی کارشناسان موسسه بهره بگیرند تا شانس خود را برای اخذ ویزا حفظ نمایند.
  • متقاضیانی که فارغ التحصیل مقطع کاردانی یا فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری هستند، باید گزینه مربوط به خود را انتخاب کنند.
  • اگر در حال حاضر دانشجو یک مقطع هستید و یا دانشجوی انصرافی آن مقطع هستید، باید گزینه دانشجوی آن مقطع را انتخاب کنید.

! توجه: افرادی که در زمان ثبت نام هنوز دیپلم دبیرستان خود را اخذ نکرده‌اند و دانش آموز مقطع دبیرستان هستند، واجد شرایط ثبت نام به عنوان نفر اصلی نیستند.

اطلاعات زیر مجموعه‌ها (همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال)

  • چنانچه متاهل هستید و گزینه ثبتنام دوشانسه را انتخاب کرده اید، تمامی اطلاعات همسر باید به دقت ثبت گردند.
  • اطلاعات و عکس فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال به ترتیب از فرزند بزرگ به فرزند کوچک باید ثبت گردند.

آدرس محل سکونت

متقاضی ثبت نام باید آدرس واقعی محل سکونت خود را ثبت کند، توجه داشته باشید که هیچ مدرکی مرتبط با لاتاری آمریکا به آدرس شما پست نخواهد شد، پس آدرس سکونت فعلی خود را ثبت نمایید.

! توجه: از وارد کردن آدرس افراد دیگر در فرم ثبت نام خودداری فرمایید.

ایمیل

ایمیل شما یک راه ارتباطی بین شما و موسسه در مواقع ضروری خواهد بود، لطفا ایمیل خود را با دقت ثبت نمایید.

رسید یا تاییدیه ثبت نام و نتیجه لاتاری از سوی وزارت امور خارجه آمریکا برای هیچ یک از ثبت نام کنندگان ایمیل نخواهد شد.

شماره تلفن و رمز عبور

شماره تلفن همراه شما که در فرم ثبت نام درج می‌شود، راه ارتباطی موسسه با شما برای اطلاع رسانی‌های مختلف (پیامک و تماس) خواهد بود.

پنل کاربری شما نیز با این شماره ساخته می‌شود، پس خواهشمندیم در ثبت شماره دقت لازم را مبذول فرمایید.

افرادی که خارج از ایران زندگی می‌کنند، با انتخاب گزینه «ساکن خارج از ایران هستم» باید راه ارتباطی دیگر خود را (بجز تماس و پیامک) که شامل تلگرام، واتسپ یا ایمیل باشد، انتخاب نمایند.

رمز عبور پنل توسط شما تعیین می‌گردد و باید برای ورودهای بعدی به پنل آن را فقط نزد خود نگه دارید و در اختیار دیگران قرار ندهید.

پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت یا کارت به کارت

متقاضیان ثبت نام می‌توانند از طریق ورود به درگاه بانکی پرداخت خود را انجام دهند؛

یا پرداخت را از طریق کارت به کارت انجام داده و فیش واریزی یا اطلاعات دقیق پرداخت را در محل مربوطه ثبت کنند تا پس از تایید فیش توسط کارشناسان، فرم ثبت نام مورد بررسی قرار بگیرد.

! توجه: فرم‌های ثبت نامی که وجه آن‌ها پرداخت نشود، مورد بررسی قرار نگرفته و ترتیب اثر داده نمی‌شوند.

جمع بندی

در این مطلب توضیح کاملی راجب نحوه نام نویسی در لاتاری گرین کارت آمریکا ارائه دادیم. در صورتی که نیاز به سوال و مشورت بیشتر داشتید می‌توانید به سایت ما مراجعه بفرمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا