ارز دیجیتال


 تغییر در شرایط سطوح کاربری نوبیتکس؛ امکان واریز ۲۵ میلیون تومان در سطح یک

با تغییراتی که نوبیتکس در سطوح کاربری این پلتفرم ایجاد کرده، از تصمیم به ثبت نام تا انجام معامله رمزارزی، در کمتر از ۵ دقیقه با ثبت شماره تلفن همراه امکان پذیر شده است. نوبیتکس با حذف محدودیت واریز روزانه ۵۰۰ هزار تومان، واریز روزانه ۲۵ میلیون تومان برای کاربران سطح یک را ممکن کرده است. همچنین فرآیند ارتقا به کاربری سطح ۲ نیز پیش از این با احراز هویت خودکار ساده شده بود.

طبق تغییرات ایجاد شده ازسوی نوبیتکس، ثبت نام کاربران در سطح یک با شماره تلفن همراه نیز امکانپذیر است و واریز ریالی در این سطح، به بالاترین حد مجاز خود یعنی ۲۵ میلیون تومان روزانه رسیده و امکان برداشت ریالی نیز به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به این ترتیب کاربران تازه وارد، در کمتر از پنج دقیقه می‌توانند فرآیند ثبت نام تا انجام معامله رمزارزی در نوبیتکس را طی کنند. ثبت نام و احراز هویت سطح یک و آغاز مبادله ارزهای دیجیتال، تنها با استفاده از شماره همراه و ثبت مدارک هویتی و بدون پیش‌نیاز دیگری امکانپذیر شده است.

ارتقای سریع به سطح ۲ کاربری با احراز هویت هوشمند

در این سطح کاربری امکان برداشت رمزارز وجود ندارد و کاربران صرفا می‌توانند به خرید و فروش در پلتفرم و برداشت ریالی اقدام کنند، اما با قابلیت احراز هویت خودکار، می‌توانند به سرعت به سطح ۲ ارتقا پیدا کنند و برداشت رمز ارزی نیز داشته باشند.

در سطح ۲ کاربری که مدارک هویتی کاربر دریافت می‌شود، در صورت ثبت تلفن به نام کاربر امکان برداشت رمزارزی تا روزانه معادل ۲۰۰ میلیون تومان و برداشت ریالی تا سقف روزانه ۳۰۰ میلیون تومان وجود دارد. همچنین با شرایط جدید افراد می‌توانند بدون ثبت تلفن ثابت به نام خودشان، به سطح ۲ ارتقا پیدا کنند، اما در این صورت امکان برداشت رمزارزی روزانه معادل ۱۰ میلیون تومان و امکان برداشت ریالی روزانه همان ۳۰۰ میلیون تومان است.  

با تغییرات ایجاد شده در سطوح کاربری، افرادی که تا کنون وارد فضای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نشده‌اند و یا صرفا با ثبت نام در نوبیتکس، در سطح یک قرار دارند و به دلیل محدودیت ۵۰۰ هزار تومانی واریز روزانه، هنوز اقدام به خرید و فروش نکرده بودند، می‌توانند به سادگی وارد بازار رمزارزها شوند و در بزرگترین و امن‌ترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند.

در حال حاضر امکان خرید و فروش ۹۱ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، ریپل، دوج کوین، شیبا و… در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس وجود دارد.

نوبیتکس همچنین امکان تعیین حد ضرر، سفارش‌گذاری OCO، خرید و فروش تعهدی (ضریب در معاملات) و استیکینگ را در اختیار بیش از پنج میلیون و چهارصد هزار کاربر خود قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا