شبکه‌های اجتماعی

نسخه وب «تردز» عرضه شد

پس از هفته‌ها انتظار، بالاخره نسخه وب شبکه اجتماعی تردز (Threads) در دسترس کاربران قرار گرفت. 

این ویژگی در حالی عرضه شد که چندی پیش، آدام موسری رئیس اینستاگرام رسما اعلام کرده بود که مهندسان این شرکت در حال کار روی نسخه وب تردز هستند و حالا این شرکت، به وعده خود عمل کرد.

اگرچه کاربران تا پیش از این ‌می‌توانستند از طریق مرورگرهای خود، پست‌های تردز را مشاهده کنند؛ اما امکان ارسال پست، ریپلای کردن و یا حتی لاگین شدن به حساب کاربری خود را نداشتند. 

همانطور که پیشتر نیز در خبرها داشتیم، تردز پس از شروعی طوفانی و جذب میلیون‌ها کاربر، نتوانست این روند را ادامه دهد و طبق گزارش‌ها تعداد کاربران روزانه این شبکه اجتماعی به یک سوم روزهای نخست کاهش یافت به طوری که بسیاری از تحلیلگران، نبود نسخه وب را یکی از عوامل دخیل در این امر عنوان کرده بودند. 

به همین جهت، مارک زاکربرگ و آدام موسری، هر دو اعلام کردند نسخه وب تردز در دست توسعه است و تیم مهندسی در مشغول رفع برخی باگ‌های آن است. حالا با عرضه نسخه وب تردز، کاربران منتظرند تا ببییند کدام از چندین قابلیت عرضه‌نشده این شبکه اجتماعی، در این شبکه اجتماعی خواهند دید. 

در حال حاضر، امکان جست‌وجوی پست‌ها، هشتگ‌ها و… در این پلتفرم وجود ندارد و سرچ کاربران تنها محدود به اکانت‌هاست. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های موردانتظار برای تردز، پیام‌های دایرکت است. 

البته موسری پیشتر اعلام کرد که تمایلی به اضافه کردن این قابلیت ندارد؛ هرچند وی اخیرا از بررسی اضافه شدن این قابلیت خبر داده است. همچنین کاربران منتظر اضافه شدن امکان ویرایش پست‌های خود در این شبکه اجتماعی هستند که احتمالا این امکان نیز طی هفته‌ها و ماه‌های آتی اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا