ایران

نمای سایت شیپور به منظور بهبود تجربه کاربران تغییر کرد

شیپور اعلام کرد که با هدف در نظر گرفتن نظرات کاربران و بهبود تجربه‌کاربری، مسیر بازطراحی سایت شیپور با ایجاد تغییراتی در صفحات اصلی سایت آغاز شده است.

تیم‌های مختلفی از شیپور برای حفظ عملکرد برنامه و وبسایت شیپور، با کاربران در ارتباط هستند و به صورت مستمر به جمع آوری و بررسی نظرات کاربران اقدام می‌کنند تا بتوانند براساس نیاز و خواسته روز کاربران، شیپور را در جهت پاسخ به نیازهای متعدد و متنوع کاربران توسعه بدهند.

در یازده سالی که از فعالیت شیپور می‌گذرد، ذهنیت کاربران استفاده‌کننده از وبسایت و موبایل تغییراتی داشته است. تیم طراحی شیپور پس از برگزاری انواع جلسات با کاربران و در نظر گرفتن بازخوردهای متعدد تصمیم به بازطراحی سایت گرفت.

سجاد بهاروندی معاون توسعه تکنولوژی و محصول شیپور در مورد آغاز مسیر بازطراحی می‌گوید: برای ما بسیار مهم است علاوه بر رفع نیاز روزمره کاربران، تجربه و حس و حال بروز نیز در استفاده از برنامه و وبسایت شیپور رخ دهد لذا برای بهبود تجربه استفاده از برنامه و حفظ ارتباط بین کاربران و شیپور، مسیر بازطراحی بخش‌های مختلف آغاز شد.

بهاروندی در مورد الویت‌بندی مسیر بازطراحی اینطور می‌گوید: در بازطراحی، ابتدا مشکلات گزارش شده از سمت کاربران در نظر گرفته شده و در قدم بعدی یکپارچه کردن طراحی و انجام به روزرسانی‌های بصری پی گرفته شده است. مسیر بازطراحی با تغییراتی در تصویرسازی، ارتقای فونت، استفاده از مجموعه آیکن‌های جدید در صفحات اصلی سایت شیپور آغاز شده و به تدریج در سایر بخش‌های شیپور نیز اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا